NABÍDKA MOTORŮ
Nabízíme řadu zážehových a vznětových motorů, ale možná si nejste jisti tím, který je pro vhodný. Z naší nabídky motorů si můžete vybrat takový, který bude vyhovovat vašemu životnímu stylu a typu jízd, které nejčastěji podnikáte.
KDE NEJČASTĚJI JEZDÍTE?
DŮLEŽITÉ INFORMACE
GLOSÁŘ
-
Oxid dusíku je plyn ovlivňující kvalitu vzduchu.
-
Oxid uhličitý je plyn ovlivňující globální oteplování.
-
Pevné částice: pevné a kapalné částice rozptýlené ve výfukových plynech, které ovlivňují kvalitu vzduchu.
-
Standard Euro 5 zavedený v září 2009 – představení filtru pevných částic.
-
Standard Euro 6 zavedený v září 2014 – představení selektivní katalytické redukce (SCR).
-
Kapalné aditivum pro úpravu výfukových plynů u vznětových motorů (známé pod názvem AdBlueTM) – roztok vstřikovaný do výfuku za účelem snížení emisí NOx.
-
Filtr pevných částic odstraní 99,9 % všech částic dříve, než opustí výfuk.
-
Selektivní katalytická redukce je aktivní systém pro následnou úpravu výfukových plynů, který snižuje množství emisí NOx.
-
New European Driving Cycle – laboratorní zkušební metoda používaná pro měření emisí vozidel a určování daňové politiky.
-
Real World Driving Emissions (emise v reálném provozu) – inovovaná emisní legislativa EU6 navržená pro simulaci řízení v reálném provozu.
-
Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure – nový systém zavedený počátkem roku 2017. Měří spotřebu paliva a energie, dojezd a emise a nahrazuje dřívější systém NEDC pro měření emisí a spotřeby paliva osobních automobilů v Evropě. Měl by poskytnout údaje bližší skutečným jízdním podmínkám. Testuje vozidla s výbavou na přání daleko náročnějším zkušebním postupem a jízdním profilem. Rozdíly ve výsledcích mezi těmito dvěma režimy testování jsou zapříčiněny změnou postupu testování, nikoliv snížením výkonu.
-
Ultra Low Emissions Zone (zóna s velmi nízkými emisemi) – oblast v Londýně, kde musí vozidla, která nesplňují normu EU6, platit poplatky.