-
-
Designéři a inženýři značky Jaguar při výrobě nespoléhají jen na odborné znalosti. Při bližším pohledu na naše luxusní vozy spatříte také instinkt a vášeň, určitou zvláštnost a oduševnělost.
Jaguar je odlišný. Je to samostatný druh. A přesně tak značku po celém světě prezentujeme na televizních obrazovkách, na plátnech kin a v tištěných, digitálních a sociálních médiích.
„Je to jen elektřina. Té se není třeba bát.“
Tváří kampaně je Eva Green, filmová hvězda známá například z bondovky Casino Royale nebo seriálu Penny Dreadful. A samozřejmě také silný, číhající jaguár. Pochopitelně nechybí ani naše jedinečné vozy: oceňovaná smečka SUV vozů PACE vedená ryze elektrickým modelem I-PACE, který počínaje dneškem můžete obdivovat v krátkém filmu „Elektrická bouře“.
Magazín Wired I-PACE popsal jako „model, který změní pravidla hry v segmentu elektromobilů.“ V pořadu Top Gear zaznělo, že „Jaguar odvážně vplouvá do neznámých vod a okamžitě si je podmaňuje.“
V dalších krátkých filmech se představí kompaktní SUV E-PACE, podle pořadu Top Gear crossover roku, a ve spotu s hvězdou televizního dramatu The Bridge Thure Lindhardtem také výkonné SUV F-PACE, světové auto roku 2017.
Jsou lidé, kteří jdou s davem. A pak ti, kteří jdou vedeni svými instinkty.
„TYTO FILMY STAVÍ NA ODIV JEDINEČNÉ VZEZŘENÍ VOZŮ JAGUAR. EVA VYZAŘUJE SEBEDŮVĚRU A NEZÁVISLOST A JE SKVĚLOU TVÁŘÍ ZNAČKY.“
FIONA PARGETER
Customer Experience Director
-
-
-
Všechny filmy podbarvuje Skepta svým úchvatným soundtrackem v žánru grime.
Eva Green hovoří o individualismu, vozech a divokých šelmách.
V rozhovoru o tom, proč toto partnerství dává tak skvělý smysl, Eva Green říká: „Když se řekne Jaguar, vybavím si sílu a eleganci šelmy. Ta auta jsou nekompromisně silná a krásná, přesně jako můj zvířecí herecký protějšek.“
Fiona Pargeter, Customer Experience Director společnosti Jaguar Land Rover, dodává: „Tyto filmy staví na odiv jedinečné vzezření vozů Jaguar. Eva vyzařuje sebedůvěru a nezávislost a je skvělou tváří značky.“
Brian Fraser, kreativní ředitel společnosti Spark44, řekl: „Nosnou myšlenkou je, že vozy Jaguar jsou jiné a jiní jsou i jejich majitelé. Nejdou s davem.“
Kampaň vytvořila společnost Spark44, kreativní agentura společnosti Jaguar Land Rover. Filmy režíroval Chris Palmer z Gorgeous, fotografie pořídil Gary Bryan.
-