ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

  1. A BREED APART

    Jsou mezi námi lidé, kteří za nic na světě nechtějí zapadnout mezi ostatní. Chtějí stát stranou davu, nedbat toho, co se sluší a patří,být jedinečným originálem a jít si svou vlastní cestou.

    • Designéři a inženýři značky Jaguar při výrobě nespoléhají jen na odborné znalosti. Při bližším pohledu na naše luxusní vozy spatříte také instinkt a vášeň, určitou zvláštnost a oduševnělost.


      Jaguar je odlišný. Je to samostatný druh. A přesně tak značku po celém světě prezentujeme na televizních obrazovkách, na plátnech kin a v tištěných, digitálních a sociálních médiích.

      „Je to jen elektřina. Té se není třeba bát.“

      Tváří kampaně je Eva Green, filmová hvězda známá například z bondovky Casino Royale nebo seriálu Penny Dreadful. A samozřejmě také silný, číhající jaguár. Pochopitelně nechybí ani naše jedinečné vozy: oceňovaná smečka SUV vozů PACE vedená ryze elektrickým modelem I-PACE, který počínaje dneškem můžete obdivovat v krátkém filmu „Elektrická bouře“.

      Magazín Wired I-PACE popsal jako „model, který změní pravidla hry v segmentu elektromobilů.“ V pořadu Top Gear zaznělo, že „Jaguar odvážně vplouvá do neznámých vod a okamžitě si je podmaňuje.“

      V dalších krátkých filmech se představí kompaktní SUV E-PACE, podle pořadu Top Gear crossover roku, a ve spotu s hvězdou televizního dramatu The Bridge Thure Lindhardtem také výkonné SUV F-PACE, světové auto roku 2017.

      Jsou lidé, kteří jdou s davem. A pak ti, kteří jdou vedeni svými instinkty.

      „TYTO FILMY STAVÍ NA ODIV JEDINEČNÉ VZEZŘENÍ VOZŮ JAGUAR. EVA VYZAŘUJE SEBEDŮVĚRU A NEZÁVISLOST A JE SKVĚLOU TVÁŘÍ ZNAČKY.“

      FIONA PARGETER
      Customer Experience Director
    • Všechny filmy podbarvuje Skepta svým úchvatným soundtrackem v žánru grime.

      Eva Green hovoří o individualismu, vozech a divokých šelmách.

      V rozhovoru o tom, proč toto partnerství dává tak skvělý smysl, Eva Green říká: „Když se řekne Jaguar, vybavím si sílu a eleganci šelmy. Ta auta jsou nekompromisně silná a krásná, přesně jako můj zvířecí herecký protějšek.“

      Fiona Pargeter, Customer Experience Director společnosti Jaguar Land Rover, dodává: „Tyto filmy staví na odiv jedinečné vzezření vozů Jaguar. Eva vyzařuje sebedůvěru a nezávislost a je skvělou tváří značky.“

      Brian Fraser, kreativní ředitel společnosti Spark44, řekl: „Nosnou myšlenkou je, že vozy Jaguar jsou jiné a jiní jsou i jejich majitelé. Nejdou s davem.“

      Kampaň vytvořila společnost Spark44, kreativní agentura společnosti Jaguar Land Rover. Filmy režíroval Chris Palmer z Gorgeous, fotografie pořídil Gary Bryan.