Skip primary navigation
skip.tertiary.navigation

JÍZDNÍ VÝKONY

Jízdní dynamika vozů Jaguar je legendární – XF posouvá laťku v této oblasti ještě výš.

Play Video

KOMFORT A DYNAMIKA

Model XF nabízí jak vynikající jízdní komfort, tak výjimečnou sportovní ovladatelnost, díky nimž poskytuje nevídané potěšení z jízdy. Na přání je k dispozici pohon všech kol (AWD) se systémem Intelligent Driveline Dynamics (IDD), který zajišťuje modelu XF ještě vyšší úroveň schopností v náročných podmínkách.

LEHKÁ HLINÍKOVÁ PLATFORMA

Základem dokonalého jízdního komfortu, ovladatelnosti a jízdní dynamiky modelu XF je lehká hliníková platforma značky Jaguar. K agilnímu chování a precizním reakcím vozu přispívá téměř dokonalé rozložení hmotnosti mezi nápravy v poměru 50:50. Nižší hmotnost dosažená využitím velkého počtu hliníkových prvků snižuje spotřebu paliva a emise CO2 na pouhých 129 g/km1 a z modelu XF činí jeden z nejlehčích vozů ve své třídě.

Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusí přesně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám poskytne nejbližší prodejce vozů Jaguar.

JÍZDNÍ KOMFORT A OVLADATELNOST

XF reaguje pohotově a podává dynamické výkony, ale zároveň za všech okolností nabízí také vynikající jízdní komfort. Svůj podíl na tom má lehká a zároveň výjimečně tuhá a odolná hliníková platforma modelu XF. Tato ideální platforma pro sofistikovanou lichoběžníkovou přední nápravu a víceprvkovou zadní nápravu propůjčuje modelu XF charakter sportovního vozu.

Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusejí věrně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám ochotně poskytne nejbližší prodejce vozů Jaguar.

SESTAVTE SI SVŮJ XF

GENIÁLNÍ PODVOZEK

Sofistikovaná konstrukce přední a zadní nápravy modelu XF je tvořena odolnými a lehkými hliníkovými komponenty. Zavěšení předních kol na dvojicích příčných lichoběžníkových ramen je podobné jako u modelu F-TYPE a zaručuje ovladatelnost, která nemá ve své třídě konkurenci. Víceprvková zadní náprava Integral Link disponuje vysokou tuhostí nezbytnou pro vynikající ovladatelnost, zvyšuje úroveň jízdního komfortu a rozšiřuje dynamické schopnosti modelu XF.

VZDUCHOVÉ ODPRUŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVY S UDRŽOVÁNÍM STÁLÉ SVĚTLÉ VÝŠKY

Díky vzduchovému odpružení zadní nápravy s udržováním stálé světlé výšky se i při plném naložení nic nemění na komfortu a dokonalé ovladatelnosti modelu XF Sportbrake2. Systém automatickým dofukováním vzduchových pružin kompenzuje zatížení vznikající hmotností těžkých nákladů a pomáhá tak zajistit vodorovnou polohu podvozku a stálou světlou výšku.

ŘADA MOTORŮ INGENIUM

Motory Ingenium nabízejí suverénní výkony, kultivovanost a hospodárnost. Motory Ingenium nabízejí pozoruhodné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 díky vyspělým technologiím a celohliníkové konstrukci.

ZOBRAZIT TECHNICKÉ ÚDAJE

ZÁŽEHOVÉ MOTORY INGENIUM

Zážehový čtyřválec Ingenium 2,0 l modelu XF poskytuje špičkový výkon a točivý moment. Lehká konstrukce a použití válečkových ložisek s nízkým třením jsou zárukou plynulého a vysoce efektivního výkonu.

ZOBRAZIT TECHNICKÉ ÚDAJE

VZNĚTOVÉ MOTORY INGENIUM

U tří vznětových motorů řady XF je použita technologie Ingenium. Tyto celohliníkové motory s nízkým třením mají tuhý blok válců a dva vyvažovací hřídele, které zajišťují velmi nízkou úroveň vibrací pro hladký každodenní výkon. Všechny jsou vybaveny systémem
Stop/Start a chytrým nabíjením akumulátoru rekuperací kinetické energie, které využívá kinetickou energii při brzdění. Tím je zaručena nejvyšší míra hospodárnosti,
zejména v městském provozu.

ZOBRAZIT TECHNICKÉ ÚDAJE

VZNĚTOVÝ MOTOR 3,0 l V6 BI-TURBODIESEL S VÝKONEM 300 k

Vznětový motor 3,0 l V6 Bi-turbodiesel poskytuje výjimečný výkon, točivý moment a ovladatelnost. Používá inovativní přeplňování dvěma turbodmychadly. Toto průkopnické řešení společnosti Jaguar Land Rover kombinuje koncepci paralelního i sekvenčního přeplňování, které zaručuje plynulý a okamžitý nárůst hnací síly ve všech oblastech provozních otáček. Spotřebu energie snižuje dvoustupňově řízená kapalinová chladicí soustava.

SESTAVTE SI SVŮJ XF

AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA

Osmistupňová automatická převodovka modelu XF je velmi pohotová, kultivovaná a účinná. Řadí s mimořádnou rychlostí, aby byla zajištěna suverénní akcelerace. Převodovka, vybavená moderním matně černým otočným voličem, nabízí v režimu Dynamic ještě rychlejší řazení a sportovnější reakci na sešlápnutí pedálu plynu až k podlaze, zatímco režim Eco řadí vyšší převodové stupně při nižších otáčkách. Kromě toho máte možnost manuálního řazení, a to prostřednictvím páček na volantu, které se ovládají dotykem prstů.

MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA

Tato lehká, velmi vyspělá šestistupňová manuální převodovka3 přispívá k vynikající hospodárnosti modelu XF. Na úspoře každého gramu se podílejí skříň převodovky z hliníkové slitiny, duté hřídele a odlehčená ozubená soukolí – díky tomu je tato převodovka nejlehčí ve své třídě. Převodovka zkonstruovaná s ohledem na požadavky kladené na sportovní vozy umožňuje hladké, rychlé řazení s vynikající úrovní komfortu.

Play Video

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

V této třídě jedinečný systém Jaguar All Surface Progress Control (ASPC)5 vám dodá jistotu při jízdě na kluzké vozovce – například při rozjezdu na zasněžené příjezdové cestě, jízdě po zledovatělém svahu, nebo dokonce při jízdě s přívěsem po mokré trávě. Systém ASPC je v zásadě tempomatem pro pomalou jízdu, který umožňuje modelu XF zvládat situace s nízkou adhezí v jakémkoli počasí. Můžete se tak plně soustředit na řízení.

ELEKTROMECHANICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ

XF je vybaven řízením s elektromechanickým posilovačem EPAS (Electric Power Assisted Steering), který nabízí vynikající zpětnou vazbu, precizní ovladatelnost a okamžité reakce. Sofistikovaná řídicí jednotka systému EPAS plynule mění účinek posilovače pro každou zatáčku, pro každý manévr. EPAS také spolupracuje s ostatními asistenčními systémy, včetně asistenta pro udržování vozu v jízdním pruhu (Lane Keep Assist, LKA)7 a parkovacího asistenta7, které zvyšují úroveň komfortu a bezpečnosti.

Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusejí věrně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám ochotně poskytne nejbližší prodejce vozů Jaguar.

JAGUAR DRIVE CONTROL

JaguarDrive Control vám dává na výběr režimy Standard, Eco, Dynamic nebo Winter (Rain/Ice/Snow). Každý z uvedených režimů se vyznačuje mírně odlišnou charakteristikou řízení, ovládání škrticí klapky a řazení převodovky. Režim Eco podporuje hospodárnou jízdu, zatímco režim Dynamic zrychluje reakce motoru na pohyby pedálu plynu, ponechává déle zařazené nižší převodové stupně a snižuje účinek posilovače řízení. Aktivací režimu Winter (Rain/Ice/Snow) systém automaticky utlumí akceleraci a zaměřuje se na plynulejší přenos hnací síly při jízdě na kluzkém povrchu.

XF vyniká nad konkurencí moderním, oceňovaným designem značky Jaguar, vyspělou jízdní
dynamikou a nejmodernějším informačním a zábavním systémem. Sestavte si svůj dokonalý XF v našem konfigurátoru.

1 Hodnoty výkonových parametrů a spotřeby platí pouze pro model XF sedan.
2Součást standardní výbavy modelu XF Sportbrake. Není k dispozici pro model XF sedan.
3Manuální převodovka je k dispozici pouze s motory E-Performance a 20d. Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusejí věrně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám ochotně poskytne nejbližší prodejce vozů Jaguar.
4Na přání dodávaný systém AdSR je k dispozici u všech vozů s pohonem všech kol a systémem Adaptive Dynamics.
5ASPC se dodává standardně pro všechny motory s automatickou převodovkou.
6Výbava na přání u všech verzí motorů, s výjimkou čtyřválcového vznětového motoru 2,0 l s výkonem 163 k. Součást standardní výbavy verze XF S.
7Výbava na přání.
Uvedené údaje o spotřebě paliva a výši emisí CO2 vycházejí z testovacího jízdního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty cyklu měření NEDC. Uváděné hodnoty se nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje srovnání mezi různými modely vozů
a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se spotřeba paliva u různých provedení vozů téže modelové řady může odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a výši emisí CO2 u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva motorem, ale také jízdní styl a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost
za globální oteplování.