Jaguar XF Driving Performance Along Road.

JÍZDNÍ DYNAMIKA

Jízdní dynamika vozů Jaguar je legendární –
XF posouvá laťku v této oblasti ještě výš.

KOMFORT A DYNAMIKA

Model XF nabízí jak vynikající jízdní komfort, tak výjimečnou sportovní ovladatelnost, díky nimž poskytuje nevídané potěšení z jízdy. Na přání je k dispozici pohon všech kol (AWD) se systémem Intelligent Driveline Dynamics (IDD), který zajišťuje modelu XF ještě vyšší úroveň schopností v náročných podmínkách.

CHARAKTERISTICKÉ PRVKY VÝBAVY

  • JÍZDNÍ KOMFORT A OVLADATELNOST

    XF reaguje pohotově a podává dynamické výkony, ale zároveň za všech okolností nabízí také vynikající jízdní komfort. Svůj podíl na tom má lehká a zároveň výjimečně tuhá a odolná hliníková platforma modelu XF. Tato ideální platforma pro sofistikovanou lichoběžníkovou přední nápravu a víceprvkovou zadní nápravu propůjčuje modelu XF charakter sportovního vozu.

    Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusejí věrně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám ochotně poskytne nejbližší prodejce vozů Jaguar.

  • Jaguar XF Suspension.

    GENIÁLNÍ PODVOZEK

    Sofistikovaná konstrukce přední a zadní nápravy modelu XF je tvořena odolnými a lehkými hliníkovými komponenty. Zavěšení předních kol na dvojicích příčných lichoběžníkových ramen je podobné jako u modelu F-TYPE a zaručuje ovladatelnost, která nemá ve své třídě konkurenci. Víceprvková zadní náprava Integral Link disponuje vysokou tuhostí nezbytnou pro vynikající ovladatelnost, zvyšuje úroveň jízdního komfortu a rozšiřuje dynamické schopnosti modelu XF.

  • Jaguar XF Rear Self Levelling Suspension.

    VZDUCHOVÉ ODPRUŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVY S UDRŽOVÁNÍM STÁLÉ SVĚTLÉ VÝŠKY

    Díky vzduchovému odpružení zadní nápravy s udržováním stálé světlé výšky se i při plném naložení nic nemění na komfortu a dokonalé ovladatelnosti modelu XF Sportbrake1. Systém automatickým dofukováním vzduchových pružin kompenzuje zatížení vznikající hmotností těžkých nákladů a pomáhá tak zajistit vodorovnou polohu podvozku a stálou světlou výšku.

Jaguar XF Ingenium Diesel Engines.

MOTORY

Motory Ingenium nabízejí suverénní výkony, kultivovanost a hospodárnost. Motory Ingenium nabízejí pozoruhodné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 díky vyspělým technologiím a celohliníkové konstrukci.

Jaguar XF Ingenium Petrol Engines.

ZÁŽEHOVÉ MOTORY

Zážehový čtyřválec Ingenium 2,0 l Turbo modelu XF poskytuje špičkový výkon a točivý moment. Lehká konstrukce a použití válečkových ložisek s nízkým třením jsou zárukou plynulého a vysoce hospodárného chodu motoru.

Jaguar XF Ingenium Diesel Engines.

NOVÝ VZNĚTOVÝ MOTOR

U tří vznětových motorů řady XF je použita technologie Ingenium. Tyto celohliníkové motory s nízkým třením mají tuhý blok válců a dva vyvažovací hřídele, které zajišťují velmi nízkou úroveň vibrací pro hladký každodenní výkon. Všechny jsou vybaveny systémem Stop/Start a chytrým nabíjením akumulátoru rekuperací kinetické energie, které využívá kinetickou energii při brzdění. Tím je zaručena nejvyšší míra hospodárnosti, zejména v městském provozu.

VZNĚTOVÝ MOTOR 3,0 l V6
BI-TURBODIESEL S VÝKONEM 300 k

Vznětový motor 3,0 l V6 Bi-turbodiesel poskytuje výjimečný výkon, točivý moment a ovladatelnost. Používá inovativní přeplňování dvěma turbodmychadly. Toto průkopnické řešení společnosti Jaguar Land Rover kombinuje koncepci paralelního i sekvenčního přeplňování, které zaručuje plynulý a okamžitý nárůst hnací síly ve všech oblastech provozních otáček. Spotřebu energie snižuje dvoustupňově řízená kapalinová chladicí soustava.

Jaguar XF 3.0 LITRE V6 300PS TWIN TURBOCHARGED DIESEL.
Jaguar Growler on mesh grille.

ELEKTROMOTOR, ZÁŽEHOVÝ MOTOR NEBO NOVÝ VZNĚTOVÝ MOTOR EURO 6

Pět rychlých otázek vám pomůže informovaně se rozhodnout o koupi vašeho příštího vozu. A vůbec nezáleží na tom, zda častěji jezdíte po městě nebo jestli spíše podnikáte delší cesty po dálnici.

JÍZDNÍ DYNAMIKA

  • Transparent Jaguar XF Showing Traction Distribution Of All Wheel Drive.

    POHON VŠECH KOL (AWD)

    Model XF nabízí jedinečný systém pohonu všech kol značky Jaguar se systémy Intelligent Driveline Dynamics (IDD) a Adaptive Surface Response (AdSR)3 pro verze se zážehovými i vznětovými motory. Jedinečný software IDD, vyvinutý exkluzivně značkou Jaguar, disponuje sofistikovanými algoritmy, které inteligentně reagují na změny stavu vozovky. Předvídavý a zároveň pohotově reagující systém zabraňuje ztrátě trakce, takže nemusí následně pracovat na jejím obnovení. Systém AdSR vylepšuje schopnosti vozu XF. Systém, který lze použít při všech rychlostech, automaticky rozpoznává rozdílné povrchy, aby mohla být maximálně využívána dostupná adheze.

  • ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

    V této třídě jedinečný systém Jaguar All Surface Progress Control (ASPC)4 vám dodá jistotu při jízdě na kluzké vozovce – například při rozjezdu na zasněžené příjezdové cestě, jízdě po zledovatělém svahu, nebo dokonce při jízdě s přívěsem po mokré trávě. Systém ASPC je v zásadě tempomatem pro pomalou jízdu, který umožňuje modelu XF zvládat situace s nízkou adhezí v jakémkoli počasí. Můžete se tak plně soustředit na řízení.

  • KONFIGUROVATELNÝ REŽIM DYNAMIC

    Konfigurovatelný režim Dynamic5, inspirovaný sportovním vozem F-TYPE, vám umožní nastavit si dynamiku modelu XF z hlediska charakteristiky pedálu plynu, činnosti převodovky a řízení přesně podle vašich požadavků. Systém je aktivován zapnutím režimu Dynamic prostřednictvím voliče JaguarDrive Control. Režim Dynamic probudí k životu sportovní charakter modelu XF, zrychlí reakce pedálu plynu, zvýší ovládací síly na volantu a zrychlí řazení, k němuž dochází ve vyšších otáčkách. V kombinaci se systémem Adaptive Dynamics, dodávaným na přání, si můžete nastavení vozidla ještě více individualizovat změnou charakteristiky tlumičů.

  • Jaguar XF Adaptive Dynamics Wheel Highlight.

    ADAPTIVE DYNAMICS

    Ať akcelerujete na dálnici, projíždíte zatáčkou, nebo se prodíráte městem, systém Adaptive Dynamics5 upravuje reakce modelu XF podle provozních podmínek a vašeho stylu jízdy. Systém nepřetržitě mění nastavení tlumičů, aby byla za všech okolností zaručena optimální rovnováha mezi komfortem a kultivovaností.

ELEKTROMECHANICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ

XF je vybaven řízením s elektromechanickým posilovačem EPAS (Electric Power Assisted Steering), který nabízí vynikající zpětnou vazbu, precizní ovladatelnost a okamžité reakce. Sofistikovaná řídicí jednotka systému EPAS plynule mění účinek posilovače pro každou zatáčku, pro každý manévr. EPAS také spolupracuje s ostatními asistenčními systémy, včetně asistenta pro udržování vozu v jízdním pruhu (Lane Keep Assist, LKA) a parkovacího asistenta6, které zvyšují úroveň komfortu a bezpečnosti.

Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusejí věrně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám ochotně poskytne nejbližší prodejce vozů Jaguar.

JAGUARDRIVE CONTROL

JaguarDrive Control vám dává na výběr režimy Standard, Eco, Dynamic nebo Winter (Rain/Ice/Snow). Každý z uvedených režimů se vyznačuje mírně odlišnou charakteristikou řízení, ovládání škrticí klapky a řazení převodovky. Režim Eco podporuje hospodárnou jízdu, zatímco režim Dynamic zrychluje reakce motoru na pohyby pedálu plynu, ponechává déle zařazené nižší převodové stupně a snižuje účinek posilovače řízení. Aktivací režimu Winter (Rain/Ice/Snow) systém automaticky utlumí akceleraci a zaměřuje se na plynulejší přenos hnací síly při jízdě na kluzkém povrchu.

Jaguar XF JAGUARDRIVE CONTROL SWITCHES.

XF vyniká nad konkurencí moderním, oceňovaným designem značky Jaguar, vyspělou jízdní dynamikou a nejmodernějším informačním a zábavním systémem. Sestavte si svůj dokonalý XF v našem konfigurátoru.

1Součást standardní výbavy modelu XF Sportbrake. Není k dispozici pro model XF sedan.
2K dispozici v kombinaci se vznětovými čtyřválcovými motory Ingenium 2,0 l Turbodiesel s výkonem 163 k nebo 180 k. Manuální převodovka není k dispozici u modelu XF Sportbrake se vznětovým čtyřválcovým motorem Ingenium 2,0 l Turbodiesel s výkonem 180 k.
3Systém AdSR je k dispozici na přání u všech vozů s pohonem všech kol a systémem Adaptive Dynamics.
4Pouze v kombinaci s automatickou převodovkou.
5Výbava na přání u všech verzí motorů, s výjimkou čtyřválcového vznětového motoru 2,0 l Turbodiesel s výkonem 163 k. Standardní součást verze výbavy XF S.
6Výbava na přání. Nutná instalace parkovacích senzorů s rozsahem pokrytí 360°.