DOJEZD

Aby I-PACE mohl využít svou maximální dojezdovou vzdálenost až 470 km*, je vybavený vyspělými technologiemi a funkcemi, které minimalizují spotřebu energie a současně uchovávají energii, která se u vozidel se spalovacím motorem běžně ztratí. Regenerativní brzdění, jízdní režim Eco a přednastavení teploty interiéru jsou příkladem těchto technologií.

Eco Mode

REŽIM ECO

Režim Eco pomáhá prodloužit dojezd vozu I‑PACE tím, že snižuje spotřebu energie a podporuje úspornější jízdní styl. Provádí rovněž drobné změny teploty interiéru, recirkulace vzduchu a řady dalších funkcí vozidla. Tyto změny lze deaktivovat běžným používáním jednotlivých funkcí nebo prostřednictvím nabídky nastavení.

Preserving Range

PRODLOUŽENÍ DOJEZDU

I-PACE je vybaven technologií, která prodlužuje dojezd a chrání akumulátor vozidla. Například v případě přednastavení teploty interiéru lze vyhřát nebo ochladit interiér, když se I‑PACE nabíjí, a použít přitom elektřinu ze sítě, nikoli z akumulátoru.

ENHANCED BRAKE REGENERATION

VYLEPŠENÁ REKUPERACE KINETICKÉ ENERGIE

V zájmu maximalizace dojezdu je I-PACE vybaven systémem vylepšené rekuperace kinetické energie, který využívá téměř veškerou brzdnou energii. Po uvolnění pedálu plynu systém regenerativního brzdění plynule zpomalí I-PACE, přičemž energii vzniklou při brzdění přemění na elektrickou energii za účelem optimalizace dojezdu.

VÝPOČET DOJEZDU MODELU I-PACE

Upravte nastavení níže podle osobních preferencí a zjistěte, jaký dojezd vám nabídne model Jaguar I-PACE na jedno nabití.

VÝPOČET DOJEZDU MODELU I-PACE

Zjistěte, jaký dojezd vám nabídne model Jaguar I-PACE na jedno nabití.

nojs.text
test
km
DOJEZD NA JEDNO NABITÍ
Based on the average UK journeys, I-PACE could take you on ALL of the following:
+
+
+
8
range.calculator.label.days.of.commuting
5
range.calculator.label.shopping.trips
2
range.calculator.label.visit.friends
3
range.calculator.label.leisure.activities
Upravte nastavení níže

JÍZDNÍ PROFIL:

Město: Většina jízd probíhá ve městě a jeho okolí průměrnou rychlostí 27 km/h.

Dálnice: Většina jízd probíhá na dálnici průměrnou rychlostí 92 km/h.

Kombinovaný: Při pravidelném dojíždění jezdíte po městě i na dálnici a dosahujete průměrné rychlosti 47 km/h.

PROSTŘEDÍ V INTERIÉRU:

ROZMĚR KOL:

VENKOVNÍ TEPLOTA:

Spotřeba paliva: – Emise CO2: 0 (g/km) Dojezd v režimu elektromobilu: až 470 km Údaje o dojezdu v režimu elektromobilu jsou vypočítány podle cyklu WLTP a platí pro sériově vyráběný vůz a jízdu po standardizované trase. Skutečný dojezd se bude lišit v závislosti na vozidle, stavu akumulátoru, jízdním stylu a podmínkách prostředí.
Výše uvedený počet jízd je POUZE odhad, který vychází z údajů národního průzkumu dopravního úřadu z roku 2016 (tabulka NTS0405). Průměrná* délka jízdy podle účelu jízdy: Anglie, 1995/97 až 2016 s využitím údajů o jízdě 2016 vydaných 27. července 2017. Celá zpráva zahrnuje 14 typů jízd, z nichž byly vybrány čtyři pro ilustrační účely. Typy jízd a ujetá vzdálenost: (1) dojíždění (9,0); (2) nakupování (4,0); (3) návštěva přátel (doma) – průměr řádku 17 (10,2) a návštěva přátel (jinde) – průměr řádku 18 (6,2), výsledný průměr (8,2); (4) zábava (7,4). Uvedené typy jízd a ujeté vzdálenosti slouží pouze pro ilustrační účely. Pro zjednodušení byla vzdálenost ujetá během jednotlivých jízd zaokrouhlena na nejbližší celé číslo.

Spotřeba paliva: – Emise CO2: 0 (g/km) Dojezd v režimu elektromobilu: až 292 mil Údaje o dojezdu v režimu elektromobilu jsou vypočítány podle cyklu WLTP a platí pro sériově vyráběný vůz a jízdu po standardizované trase. Skutečný dojezd se bude lišit v závislosti na vozidle, stavu akumulátoru, jízdním stylu a podmínkách prostředí.

VĚDĚLI JSTE?

Vyberte kategorii, u které chcete zjistit vliv na dojezd vozu I‑PACE.
I-PACE Front

PROSTŘEDÍ VE VOZE

Systémy topení a klimatizace využívají energii, což může často vést ke snížení dojezdové vzdálenosti.

Tyto systémy se nejčastěji používají na začátku jízdy, a proto lze u vozu I‑PACE před odjezdem dálkově nastavit teplotu interiéru, zatímco se vozidlo nabíjí. Díky tomu může I‑PACE k vyhřátí nebo ochlazení interiéru využít elektřinu ze sítě, nikoli akumulátoru.

I-PACE Rear

EXTRÉMNÍ TEPLOTY

Extrémně nízké nebo extrémně vysoké teploty mají vliv na schopnost akumulátoru udržet úroveň nabití.

I‑PACE disponuje důmyslnými systémy řízení teploty, které pomáhají udržovat ideální teplotu akumulátoru a minimalizují vliv venkovní teploty na dojezd vozidla.

Jaguar I-PACE Rear Right Angle

JÍZDNÍ STYL

Na jízdní styl má zásadní vliv mimo jiné samotný řidič. Časté prudké zrychlování bude výrazně snižovat úroveň nabití, zatímco při plynulé jízdě bude dojezd elektromobilu delší. Postupné zrychlování také snižuje závislost na prudkém brzdění, které spotřebovává více energie než šetrné brzdění.

Při plynulé jízdě tak bude dojezd elektromobilu delší.

Jaguar I-PACE Rear Angle

JÍZDA V DOPRAVĚ

Zrychlování i brzdění spotřebovává energii.

Opakované zrychlování a brzdění v dopravní zácpě může akumulátor vyčerpávat stejně jako řidiče.

K prodloužení dojezdové vzdálenosti pomůže v husté dopravě udržování co nejstabilnější rychlosti.

NABÍJENÍ

Zásluhou dojezdu až 470 km*, který více než dostačuje pro běžné dojíždění do práce během pracovního týdne a díky řadě jednoduchých možností nabíjení, ať již doma či na cestách, je Jaguar I-PACE dokonale uzpůsoben na aktivní městský životní styl. Kabely pro domácí a veřejné nabíjení jsou součástí standardní výbavy, takže budete připraveni okamžitě vyrazit.

1Značka Jaguar vybrala preferované poskytovatele nabíjecího vybavení pro všechny trhy, na kterých je I-PACE v prodeji. Naši prodejci a preferovaní dodavatelé vám ochotně poradí s nejlepším řešením splňujícím vaše požadavky. Další informace si vyžádejte od autorizovaného PRODEJCE vozů Jaguar.

2Značka Jaguar má preferované poskytovatele nabíjecího vybavení na všech trzích, kde je model I-PACE v prodeji. Budete si moci vybrat z nabídky tarifů podle toho, jak často používáte dostupné nabíjecí stanice. Stejnosměrná rychlonabíječka dokáže za krátkou dobu dodat velké množství energie. Rychlost nabíjení se může snížit s tím, jak se blíží dosažení plné kapacity akumulátoru, takže zákazníci si mohou vybrat mezi rychlým nabitím na 80 % kapacity nebo jen na požadovaný delší dojezd.


*WLTP je nový oficiální standardizovaný test Evropské unie, který se používá k výpočtu hodnot spotřeby paliva a emisí CO₂ osobních vozidel. Měří spotřebu paliva a energie, dojezd a emise. Měl by poskytnout údaje bližší skutečným jízdním podmínkám. Testuje vozidla s výbavou na přání daleko náročnějším zkušebním postupem a jízdním profilem. Nejnižší hodnoty se vztahují k nejhospodárnější/nejlehčí konfiguraci.


Výsledky oficiálních testů výrobce v souladu s legislativou EU. Pouze pro účely srovnání. Hodnoty ve skutečném provozu a celkové údaje o výkonu elektromobilu se mohou lišit v závislosti na stylu jízdy a vlivech prostředí.