ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

Již přes osmdesát let navrhuje značka Jaguar vozy, které probouzí vaše smysly. To se s elektrickým pohonem nemění, naopak to znamená další příležitost nabídnout dynamický výkon, kterým jsme proslulí.

  • AKUMULÁTOR

    Akumulátor vozu I‑PACE s kapacitou 90 kWh je navržen pro dlouhou životnost a dlouhodobé zatížení maximálním výkonem. Umístění akumulátoru v podvozku poskytuje vozu nízké těžiště a přirozeně zlepšuje jeho dynamiku. Díky tomu je I‑PACE volbou pro skutečné řidiče.

  • I-PACE Motor

    ELEKTROMOTORY

    Pohon modelu I‑PACE zajišťují dva synchronní elektromotory s permanentními magnety integrované v přední a zadní nápravě. Elektromotory nabízejí komb. výkon 400 k a okamžitě využitelný točivý moment 696 Nm. Díky trakci, za kterou vděčí pohonu všech kol, dokáže I‑PACE zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,8 s.

  • I-PACE Transmission

    PŘEVODOVKA

    I-PACE nemá konvenční převodovku. Přednost dostávají jednoduchá řešení. Převodovka JaguarDrive je zárukou okamžitého plynulého zrychlení v rozsahu 0‑12 000 ot/min bez jakékoli prodlevy a přerušování řazením.

  • Jaguar I-PACE Driving down a road

    ROZDĚLOVÁNÍ TOČIVÉHO MOMENTU BRZDNÝMI ZÁSAHY (TORQUE VECTORING BY BRAKING, TVBB)

    Systém Torque Vectoring by Braking cíleně a individuálně přibrzďuje vnitřní kola vpředu a vzadu, zvyšuje tak otáčivé síly působící na vůz a maximalizuje agilitu odpovídající sportovním vozům, což řidiči poskytuje větší jistotu. Ve většině situací je přibrzďováno vnitřní kolo vzadu, čímž se zvyšuje ochota vozu zatáčet, zatímco přibrzďování vnitřního kola vpředu zvyšuje efektivitu a plynulost jízdy.

  • Jaguar I-PACE Side while driving

    AKTIVNÍ VZDUCHOVÉ ODPRUŽENÍ

    Snížením výšky mezi vozem a vozovkou dochází ke zlepšení aerodynamických vlastností vozu a k prodloužení jeho dojezdu. Na přání dodávané aktivní vzduchové odpružení modelu I‑PACE sníží při dlouhodobé jízdě rychlostí přesahující 105 km/h automaticky výšku vozu o 10 mm.

  • Jaguar I-PACE Rear

    ADAPTIVE DYNAMICS

    Systém Adaptive Dynamics (adaptivní podvozek) zajišťuje jak přesnou dynamiku, tak komfortní odpružení sledováním pohybů vozidla až 500krát za sekundu. Systém nepřetržitě analyzuje akceleraci, pohyby volantem a míru sešlápnutí plynového či brzdového pedálu. Elektronicky řízené tlumiče optimálně upravují nastavení charakteristiky tlumení, aby byla za všech okolností zajištěna rovnováha mezi komfortem, kultivovaností a sportovním charakterem.

  • Jaguar I-PACE Configurable Dynamics Screen

    KONFIGUROVATELNÝ REŽIM DYNAMIC

    V kombinaci se systémem Adaptive Dynamics (adaptivní podvozek) umožňuje konfigurovatelný režim Dynamic přizpůsobit citlivost plynového pedálu, ovládací sílu při řízení nebo tuhost tlumičů vozu I‑PACE. Vyberte režim Dynamic, pokud chcete více využít sportovní charakter modelu I‑PACE.

  • Jaguar I-PACE taking a corner

    ADAPTIVE SURFACE RESPONSE

    Systém Adaptive Surface Response (AdSR) těží z našich bezkonkurenčních zkušeností se systémy pohonu všech kol a neustále monitoruje provozní podmínky. Na základě toho pak vhodně upravuje nastavení motoru a brzdové soustavy. AdSR pracuje po své aktivaci v celém rozsahu rychlostí a podporuje řidiče při řízení v nepříznivém počasí a na náročném povrchu.

  • A wheel driving on multiple surfaces

    ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

    All Surface Progress Control (ASPC) je moderní systém, který umožňuje nastavit a udržovat stálou rychlost i v těch nejnáročnějších podmínkách, například na kluzkém povrchu. Pracuje při rychlostech od 3,6 km/h do 30 km/h. Vy se tak díky němu můžete plně soustředit na řízení.

  • Jaguar I-PACE driving down a road

    REŽIM PRO ROZJEZD NA KLUZKÉM POVRCHU

    Režim pro rozjezd na kluzkém povrchu (LTL) zajišťuje optimální řízení točivého momentu při rozjíždění a zlepšuje schopnosti rozjezdu na povrchu se sníženou přilnavostí, například na mokré trávě, sněhu či ledu. Systém zůstává aktivní, dokud vozidlo nedosáhne rychlosti 30 km/h, poté I‑PACE plynule přejde zpět do zvoleného režimu jízdy.

  • VYLEPŠENÁ REKUPERACE KINETICKÉ ENERGIE

    V zájmu maximalizace dojezdu je I‑PACE vybaven systémem vylepšené rekuperace kinetické energie, který využívá téměř veškerou brzdnou energii. Po uvolnění pedálu plynu systém regenerativního brzdění I‑PACE plynule zpomalí, přičemž energii vzniklou při brzdění přemění na elektrickou energii za účelem optimalizace dojezdu.

  • Jaguar I-PACE Braking Screen

    BRZDĚNÍ V HUSTÉM PROVOZU

    Jízda v hustém provozu je jednoduchá. Pomocí dotykové obrazovky vozu I‑PACE lze zvýšit míru rekuperace. Při vyšší míře rekuperace vozidlo více zpomaluje a například při jízdě s častým zastavováním a rozjezdy lze rychlost lépe regulovat pouze pomocí plynového pedálu.

  • The front of a Jaguar I-PACE showing airways

    AKTIVNÍ LAMELY V MŘÍŽCE CHLADIČE

    Aktivní lamely v mřížce chladiče se otevírají, pokud je zapotřebí chladit akumulátor, v ostatních případech zůstávají zavřené, aby bylo zajištěno plynulejší proudění vzduchu a optimální vyvážení chlazení a aerodynamiky.

Vyberte si vlastní úchvatnou kombinaci výkonu, technologií a stylu značky Jaguar.

Výsledky oficiálních testů výrobce v souladu s legislativou EU. Pouze pro účely srovnání. Hodnoty ve skutečném provozu a celkové údaje o výkonu elektromobilu se mohou lišit v závislosti na stylu jízdy a vlivech prostředí.