ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusí přesně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar.

VÝKONNÉ TECHNOLOGIE

F‑PACE ožívá díky silným motorům, lehké hliníkové konstrukci Jaguar a vyspělým, dynamickým technologiím. Společně zajišťují úchvatný výkon a pozoruhodnou hospodárnost.

Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusí přesně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar.

LEHKÁ HLINÍKOVÁ PLATFORMA

Lehká hliníková konstrukce modelu F-PACE (kromě dveří, kapoty a víka zavazadlového prostoru) je velmi odolná a pevná, a proto zaručuje vynikající úroveň ochrany všech cestujících, zatímco nižší hmotnost zrychluje reakce a vylepšuje ovladatelnost a brzdný výkon. Model F-PACE patří ve své třídě mezi vozy s nejnižší hmotností1 a nabízí rozložení hmotnosti v téměř dokonalém poměru1 50:50 mezi přední a zadní nápravu, aby byla zaručena rovnováha mezi sportovními vlastnostmi a dokonalým jízdním komfortem.

/

Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusí přesně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar.

MOTORY A PŘEVODOVKY

  • Petrol Engine.

    ZÁŽEHOVÝ MOTOR

    U modelu F‑PACE si můžete vybrat některý ze zážehových motorů, včetně dvou z řady Ingenium. Tyto čtyřválcové přeplňované zážehové motory Ingenium 2,0 l s výkonem 250 k nebo 300 k poskytují špičkový točivý moment a dokonale využitelný výkon. Lehká konstrukce a použití válečkových ložisek s nízkým třením jsou zárukou plynulého a vysoce hospodárného chodu motoru.

  • New diesel engine.

    NOVÉ VZNĚTOVÉ MOTORY

    U tří vznětových motorů modelů řady F‑PACE je použita technologie Ingenium. Tyto celohliníkové motory s nízkým třením byly zkonstruovány pro hladký každodenní výkon. Všechny jsou vybaveny systémem Stop/Start a chytrým nabíjením akumulátoru rekuperací kinetické energie. Kinetická energie se získává při brzdění a nabíjí akumulátor, čímž je zajištěna maximální hospodárnost zejména při jízdě v městském provozu.

  • F-TYPE INSPIRED ENGINE.

    MOTORY INSPIROVANÉ MODELEM F‑TYPE

    Vidlicový osmiválec o objemu 5,0 l a výkonu 550 k, který je k dispozici u verze F‑PACE SVR, nabízí úchvatný točivý moment 680 Nm. Tento celohliníkový motor poskytuje okamžitý přísun výkonu ve všech otáčkách a jedinečný zvukový doprovod.

  • 3.0 LITRE V6 300PS TWIN TURBOCHARGED DIESEL ENGINE.

    VIDLICOVÝ ŠESTIVÁLEC 3,0 l BI‑TURBODIESEL S VÝKONEM 300 k

    Vidlicový šestiválec 3,0 l Bi‑turbodiesel s výkonem 300 k poskytuje výkon v kultivované a hospodárné podobě. Dokáže vyvinout působivý točivý moment 700 Nm, se kterým dosahuje pohotových reakcí při jízdě. Dodávku paliva zajišťuje piezoelektrická vstřikovací soustava Common Rail s tlakem 2 000 bar, která zaručuje účinné spalování a nižší emise.

MANUÁLNÍ NEBO AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA

F‑PACE je vybaven osmistupňovou automatickou převodovkou a model F‑PACE SVR pak osmistupňovou automatickou převodovkou Quickshift. Obě zajišťují pohotové reakce, kultivovaný jízdní projev a nízkou spotřebu paliva. Rychlým řazením umožňují suverénní akceleraci a předjíždění. Řadit můžete také manuálně pomocí páček na volantu. Šestistupňová manuální převodovka2 umožňuje plynulé řazení s krátkými dráhami pohybu řadicí páky. Tato převodovka s vyspělou konstrukcí a nízkou hmotností přispívá k výjimečné hospodárnosti modelu F‑PACE.

/

JÍZDNÍ VÝKONY

  • ALL SURFACE PROGRESS CONTROL A ADAPTIVE SURFACE RESPONSE

    Systém Jaguar ASPC (All Surface Progress Control)3 je tempomat pro jízdu nízkou rychlostí, který zajistí optimální ovladatelnost při jízdě po povrchu s nízkou přilnavostí. Vozidla s pohonem všech kol a systémem Adaptive Dynamics mohou být na přání vybavena systémem AdSR (Adaptive Surface Response), který rozpoznává rozdíly mezi povrchy a umožňuje maximálně využívat dostupnou přilnavost řízením činnosti motoru a brzdové soustavy.

    Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusí přesně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám poskytne nejbližší prodejce vozů Jaguar.

  • JAGUARDRIVE CONTROL

    Jedinečný systém JaguarDrive Control nabízí rychlejší řazení a sportovnější charakteristiku funkce „kick-down“ v režimu Dynamic a dřívější řazení vyšších převodových stupňů v režimu Eco pro ještě vyšší hospodárnost. Režim Winter (Rain/Ice/Snow) zajistí plynulou a bezpečnou jízdu na povrchu s nízkou přilnavostí. Můžete si tak vybrat mezi maximálním využitím dynamického potenciálu modelu F‑PACE a maximální hospodárností.

    Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusí přesně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám poskytne nejbližší prodejce vozů Jaguar.

  • Jaguar F-Pace Red Model On Road.

    ROZDĚLOVÁNÍ TOČIVÉHO MOMENTU BRZDNÝMI ZÁSAHY (TORQUE VECTORING BY BRAKING, TVBB)

    Systém rozdělování točivého momentu brzdnými zásahy (Torque Vectoring by Braking, TVbB) poskytuje řízené a samostatné přibrzďování vnitřní strany jednotlivých kol vpředu a vzadu za účelem dosažení maximálního brzdného výkonu i v těch nejostřejších zatáčkách, snížení nedotáčivosti a zajištění agility sportovního vozu a jistoty řidiče při řízení.

  • Jaguar F-Pace Electric Power Assisted Steering Wheel.

    ELEKTROMECHANICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ

    Řízení s elektromechanickým posilovačem EPAS (Electric Power Assisted Steering) nabízí vynikající zpětnou vazbu a ovladatelnost. Posilovač je aktivní podle potřeby, čímž šetří energii, a tím i palivo. Sofistikované elektronické řízení systému EPAS mění účinek posilovače v závislosti na rychlosti jízdy – při manévrování v nízkých rychlostech je účinek vysoký a při rychlé jízdě klesá, aby se zvýšila citlivost řízení.

  • Jaguar F-Pace Blue Exterior On Road.

    ADAPTIVE DYNAMICS

    Systém Adaptive Dynamics4 upravuje reakce modelu F‑PACE v závislosti na jízdních podmínkách a vašem stylu řízení, ať akcelerujete na dálnici, projíždíte zatáčkou na silnici, nebo si razíte cestu městskými ulicemi. Systém průběžně upravuje nastavení tlumičů, aby byla za všech okolností zajištěna optimální rovnováha mezi komfortem a kultivovaností.

  • Jaguar F-Pace Blue Exterior Water.

    KONFIGUROVATELNÝ REŽIM DYNAMIC

    Konfigurovatelný režim Dynamic5, inspirovaný sportovním vozem F‑TYPE, vám umožní nastavit si dynamiku modelu F‑TYPE z hlediska charakteristiky pedálu plynu, činnosti převodovky a řízení přesně podle vašich požadavků. Systém je aktivován zapnutím režimu Dynamic prostřednictvím voliče JaguarDrive Control. V režimu Dynamic se zvýrazní sportovní charakter modelu F‑TYPE, zrychlí reakce motoru na polohu plynového pedálu, zvýší ovládací síly při řízení a převodovka řadí rychleji a při vyšších otáčkách.

F‑PACE je sportovní SUV, které kombinuje radost z jízdy s praktičností a hospodárností. Vytvořte si svůj dokonalý F‑PACE v našem konfigurátoru.

1V závislosti na zvolené motorizaci a verzi výbavy.
2K dispozici pouze s vozy se čtyřválcovým vznětovým motorem s objemem 2,0 l a výkonem 163 k.
3Pouze s automatickou převodovkou.
4Standardní součást verze výbavy F‑PACE S a SVR. Není k dispozici pro vozy se čtyřválcovým vznětovým motorem s objemem 2,0 l a výkonem 163 k.
5Pouze s automatickou převodovkou. Standardní součást verze výbavy F‑PACE S a SVR. Není k dispozici pro vozy se čtyřválcovým vznětovým motorem s objemem 2,0 l a výkonem 163 k.