Skip primary navigation
skip.tertiary.navigation

Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusí přesně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar.

VÝKONNÉ TECHNOLOGIE

F-PACE ožívá díky silným motorům, lehké hliníkové konstrukci Jaguar a vyspělým, dynamickým technologiím. Společně zajišťují úchvatný výkon a pozoruhodnou hospodárnost.

Play Video

SUVERÉNNÍ VÝKON

F-PACE se vždy řídí jako Jaguar, ať si vyberete pohon zadních nebo všech kol.

F-PACE Lightweight Aluminium Skeleton F-PACE Jaguar Side Profile Glacier White

LEHKÁ HLINÍKOVÁ PLATFORMA

Lehká hliníková platforma modelu F-PACE je tuhá a odolná, nabízí vynikající ochranu všem cestujícím, zatímco nižší hmotnost zvyšuje hospodárnost a optimalizuje ovladatelnost i brzdné výkony. F-PACE patří mezi nejlehčí vozy ve své třídě1. Sportovní výkony a vynikající jízdní vlastnosti zaručuje rozložení hmotnosti mezi nápravy, které je v téměř dokonale rovnovážném poměru 50:501.

Play Video

Vozidla ve videích na těchto webových stránkách nemusí přesně reprezentovat aktuální vylepšení a modernizace. Informace o nejnovějších specifikacích vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar.

MOTORY INGENIUM

Ingenium je motor s rodokmenem společnosti Jaguar Land Rover – výkonný, kultivovaný a hospodárný. Motory Ingenium nabízejí pozoruhodnou hospodárnost díky vyspělým technologiím a celohliníkové konstrukci.

PROHLÉDNĚTE SI TECHNICKÉ ÚDAJE

ZÁŽEHOVÉ MOTORY INGENIUM

F-PACE lze osadit některým ze zážehových motorů, včetně dvou z řady Ingenium. Tyto čtyřválcové přeplňované zážehové motory Ingenium 2,0 l s výkonem 250 k nebo 300 k poskytují špičkový točivý moment a dokonale využitelný výkon. Lehká konstrukce a použití válečkových ložisek s nízkým třením jsou zárukou plynulého a vysoce hospodárného chodu motoru.

PROHLÉDNĚTE SI TECHNICKÉ ÚDAJE

VZNĚTOVÉ MOTORY INGENIUM

Technologie Ingenium je použita u tří vznětových motorů modelové řady F-PACE . Tyto celohliníkové motory s nízkým třením mají tuhý blok válců a dva vyvažovací hřídele, které zajišťují velmi nízkou úroveň vibrací pro plynulý každodenní výkon. Všechny jsou vybaveny systémem Stop/Start a chytrým nabíjením akumulátoru, které využívá kinetickou energii při brzdění. Tím je zaručena nejvyšší míra hospodárnosti, zejména v městském provozu.

PROHLÉDNĚTE SI TECHNICKÉ ÚDAJE

MOTORY INSPIROVANÉ MODELEM F-TYPE

Vidlicový osmiválec o objemu 5,0 l a výkonu 550 k, který je k dispozici u verze F-PACE SVR, nabízí úchvatný točivý moment 680 Nm. Tento celohliníkový motor poskytuje okamžitý přísun vysoké úrovně výkonu a točivého momentu při všech otáčkách ve spojení s jedinečným zvukovým doprovodem.

PROHLÉDNĚTE SI TECHNICKÉ ÚDAJE

VIDLICOVÝ ŠESTIVÁLEC 3,0 l BI-TURBODIESEL S VÝKONEM 300 k

Vidlicový šestiválec 3,0 l Bi-turbodiesel s výkonem 300 k poskytuje výkon v kultivované a hospodárné podobě. Dokáže vyvinout působivý točivý moment 700 Nm, se kterým dosahuje pohotových reakcí při jízdě. Dodávku paliva zajišťuje piezoelektrická vstřikovací soustava Common Rail s tlakem 2 000 bar, která zaručuje účinné spalování a nižší emise.

PROHLÉDNĚTE SI TECHNICKÉ ÚDAJE

NABÍDKA MOTORŮ

VYBERTE SI Z NÁSLEDUJÍCÍCH MOTORIZACÍ :

VZNĚTOVÝ ČTYŘVÁLEC INGENIUM 2,0 l TURBODIESEL S VÝKONEM 163 k

Čtyřválcový přeplňovaný vznětový motor Ingenium 2,0 l s výkonem 163 k je kultivovaná a vysoce účinná pohonná jednotka. Přímé vstřikovače s nízkým třením regulují množství paliva vstupujícího do spalovací komory, aby byla zajištěna maximální hospodárnost. Inteligentní elektronicky řízené adaptivní chlazení motoru se zapíná, pouze pokud to je potřeba, čímž se minimalizuje spotřeba paliva a emise CO2. To však vůbec neomezuje požitek z jízdy. Silný točivý moment motoru zajišťuje skvělý výkon z nízkého rozsahu otáček pro ostré zrychlení.

Zrychlení z 0-100 km/h: 10,2 s

Kombinovaná spotřeba paliva: od 5,6 l/100 km (MAN. RWD)

Kombinované emise CO2: od 147 g/km (MAN. RWD)

VZNĚTOVÝ ČTYŘVÁLEC INGENIUM 2,0 l TURBODIESEL S VÝKONEM 180 k

Čtyřválcový přeplňovaný vznětový motor Ingenium 2,0 l s výkonem 180 k nabízí působivý výkon a nízkou spotřebu paliva. Motor této velikosti nabízí překvapivě vysoký točivý moment, ale nikoli na úkor hospodárnosti rovnováhy je dosaženo díky turbodmychadlu s variabilní geometrií rozváděcích lopatek. Změnou průtoku výfukových plynů se maximalizuje točivý moment při nízkých otáčkách pro široký rozsah výkonu a pohotové reakce, které jsou rovnoměrné, progresivní a bez prodlevy.

Zrychlení z 0-100 km/h: 8,6 s (AUT. RWD); 9 s (AUT. AWD)

Kombinovaná spotřeba paliva: od 5,7 l/100 km (AUT. RWD); od 5,9 l/100 km (AUT. AWD)

Kombinované emise CO2: od 151 g/km (AUT. RWD); od 157 g/km (AUT. AWD)

VZNĚTOVÝ ČTYŘVÁLEC INGENIUM 2,0 l BI-TURBODIESEL S VÝKONEM 240 k

Čtyřválcový vznětový motor Ingenium 2,0 l s výkonem 240 k přeplňovaný dvěma turbodmychadly poskytuje vysoký výkon a točivý moment. Motor vybavený sekvenčním přeplňováním dvěma turbodmychadly využívá vysokotlakou
a nízkotlakou spirálu pro nepřerušované zrychlení a maximalizaci výkonu. Vyššího specifického výkonu je dosaženo zásluhou technologie Ingenium. Zlepšení zahrnuje vstřikovací soustavu Common Rail s vyšším tlakem (zvýšeným z 1 800 na 2 200 bar) a vylepšeným průtokem paliva vstřikovači.

Zrychlení z 0-100 km/h: 7,2 s

Kombinovaná spotřeba paliva: od 6,5 l/100 km (AUT. AWD)

Kombinované emise CO2: od 172 g/km (AUT. AWD)

VZNĚTOVÝ MOTOR 3,0 l V6 BI‑TURBODIESEL S VÝKONEM 300 k

Vznětový motor 3,0 l V6 300 k přeplňovaný dvěma turbodmychadly poskytuje výjimečný výkon, točivý moment a ovladatelnost. Používá inovativní přeplňování dvěma turbodmychadly. Toto průkopnické řešení společnosti Jaguar Land Rover kombinuje koncepci paralelního i sekvenčního přeplňování, které zaručuje plynulý a okamžitý nárůst hnací síly ve všech oblastech provozních otáček. Spotřebu energie snižuje dvoustupňově řízená kapalinová chladicí soustava.

Zrychlení z 0-100 km/h: 6,4 s

Kombinovaná spotřeba paliva: od 6,5 l/100 km (AUT. AWD)

Kombinované emise CO2: od 171 g/km (AUT. AWD)

ZÁŽEHOVÝ ČTYŘVÁLEC INGENIUM 2,0 l TURBO S VÝKONEM 250 k

Čtyřválcový přeplňovaný zážehový motor Ingenium 2,0 l s výkonem 250 k poskytuje špičkový využitelný výkon a točivý moment. Pro skvělou akceleraci a snadné předjíždění je k dispozici maximální točivý moment v rozsahu 1 200 až 4 500 ot/min. Turbodmychadlo se dvěma komorami je poháněno z integrovaného sběrného výfukového potrubí, které synchronizuje pulzy z dvou samostatných párů válců, díky čemuž se výrazně snižují pauzy turbodmychadla a zlepšují reakce motoru.

Zrychlení z 0-100 km/h: 7 s

Kombinovaná spotřeba paliva: od 8,3 l/100 km (AUT. AWD)

Kombinované emise CO2: od 189 g/km (AUT. AWD)

ZÁŽEHOVÝ ČTYŘVÁLEC INGENIUM 2,0 l TURBO S VÝKONEM 300 k

Působivý výkon zážehového čtyřválce Ingenium 2,0 l Turbo 300 k je dosahován při zachování nízké spotřeby paliva. Turbodmychadlo se dvěma komorami a nízkou setrvačností zajišťuje prakticky okamžité reakce a vysokou účinnost. Je osazeno kuličkovými ložisky s nízkým třením a oběžným kolem kompresoru s vysokým průtokem. Díky zvýšené aerodynamické účinnosti turbodmychadla poskytuje motor hbité zrychlení a maximální točivý moment 400 Nm v rozsahu 1 5004 500 ot/min.

Zrychlení z 0-100 km/h: 6,1 s (AUT. AWD)

Kombinovaná spotřeba paliva: od 8,1 l/100 km (AUT. AWD)

Kombinované emise CO2: od 185 g/km (AUT. AWD)

ZÁŽEHOVÝ MOTOR V8 5,0 l KOMPRESOR 550 k

Zážehový motor V8 5,0 l Kompresor, který je k dispozici výhradně pro F-PACE SVR, poskytuje výkon 575 k a točivý moment 680 Nm. F-PACE SVR dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za pouhé 4,3 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 283 km/h.

Zrychlení z 0–100 km/h: 4,3 s (AUT. AWD)

Kombinovaná spotřeba paliva: od 11,9 l/100 km (AUT. AWD)

Kombinované emise CO2: od 272 g/km (AUT. AWD)

Jaguar F-PACE Manual and Automatic 8 Speed Transmission

MANUÁLNÍ NEBO AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA

F-PACE je vybaven osmistupňovou automatickou převodovkou a model F-PACE SVR pak osmistupňovou automatickou převodovkou Quickshift. Obě zajišťují pohotové reakce, kultivovaný jízdní projev a nízkou spotřebu paliva. Rychlým řazením umožňují suverénní akceleraci a předjíždění. Řadit můžete také manuálně pomocí páček na volantu. Šestistupňová manuální převodovka2 umožňuje plynulé řazení s krátkými dráhami pohybu řadicí páky. Tato převodovka s vyspělou konstrukcí a nízkou hmotností přispívá k výjimečné hospodárnosti modelu F-PACE .

JÍZDNÍ DYNAMIKA

F-PACE je sportovní SUV, které kombinuje radost z jízdy s praktičností a hospodárností. Vytvořte si svůj dokonalý F-PACE v našem konfigurátoru.

1V závislosti na zvolené motorizaci a verzi výbavy.
2K dispozici pouze s vozy se čtyřválcovým vznětovým motorem s objemem 2,0 l a výkonem 163 k.
3Pouze s automatickou převodovkou.
4Standardní součást verze výbavy F-PACE S a SVR není k dispozici pro vozy se čtyřválcovým vznětovým motorem s objemem 2,0 l a výkonem 163 k.
5Pouze s automatickou převodovkou. Standardní součást verze výbavy F-PACE S a SVR, není k dispozici pro vozy se čtyřválcovým vznětovým motorem s objemem 2,0 l a výkonem 163 k.

Veškeré údaje jsou hodnoty plánované výrobcem a budou oficiálně potvrzeny před zahájením výroby. Upozorňujeme, že hodnoty týkající se emisí CO2 a spotřeby paliva se mohou lišit v závislosti na použitých kolech. S koly, která jsou součástí standardní výbavy, nemusí být možné uvedených nejnižších hodnot dosáhnout.