ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

SEZNAMTE SE S TÝMEM

Náš tým sdílí vizi – a tou jsou stupně vítězů v seriálu Formula E po celém světě.

MITCH EVANS

Novozélanďan Mitch Evans začal soutěžit v závodech motokár v šesti letech a v 16 letech zvítězil ve Velké ceně Nového Zélandu. Mladého závodníka, který v roce 2012 získal titul v šampionátu GP3, vedl bývalý pilot F1 Mark Webber. Mitch v roce 2013 přestoupil do kategorie GP2 a v pouhých 18 letech se ještě jako nováček stal nejmladším jezdcem v historii šampionátu GP2, který vybojoval stupně vítězů, když v Sepangu v Malajsii dojel na 3. místě. Další úspěch následoval v roce 2015, kdy Mitch obsadil 2. místo v závodě 24 hodin Le Mans. V roce 2016 si v týmu Panasonic Jaguar Racing odbyl premiéru v šampionátu Formule E. Mezi jeho největší úspěchy v sezóně patří 4. místo v Mexiku a cena VISA za nejrychleji zajeté kolo v Berlíně.

NELSON PIQUET JR

Nelson má motoristické závody v krvi. Kariéru zahájil v závodech motokár v Jižní Americe. Brzy přestoupil do jihoamerické série F3, odkud pokračoval do britského šampionátu F3. Nelson v roce 2005 postoupil do série GP2, kde v sezóně 2006 skončil celkově druhý za Lewisem Hamiltonem. Poté v roce 2008 postoupil do šampionátu F1, kde po boku Fernanda Alonsa pomohl týmu k zisku čtvrté pozice v konečném hodnocení. Nelson v roce 2010 přestoupil do série NASCAR a v roce 2012 se stal prvním Brazilcem, který vyhrál závod nejvyšší kategorie. V roce 2014 přešel do série Red Bull Global Rallycross, kde v první sezóně ohromil čtyřmi stupni vítězů. Nelson v roce 2014 startoval v úvodním ročníku 2014/15 šampionátu FIA Formule E, kde nakonec slavil zisk mistrovského titulu. Tento úspěch bude chtít zopakovat ve 4. sezóně v novém týmu Jaguar Racing.

CHE-PIN TUNG

Jezdec Che-pin Tung s čínskými a nizozemskými kořeny má více než deset let zkušeností z mezinárodních automobilových závodů. Zaznamenal řadu úspěchů, mezi které patří role testovacího pilota pro stáje Williams F1 a Renault F1 a několik vítězství v závodech monopostů a v asijské sérii Le Mans. Vyhrál rovněž několik závodů ve vytrvalostním šampionátu FIA WEC a stal se prvním čínským jezdcem, který zvítězil ve slavném závodě 24 hodin Le Mans.

/
JAMES BARCLAY – TÝMOVÝ ŘEDITEL

„Své děství a dospívání jsem prožil jako divák a později jako jezdec v automobilových závodech. Vzhledem k historii a úspěchům značky je pro mě velkou ctí reprezentovat Jaguar v další kapitole jeho závodních dějin.“

CRAIG WILSON – ZÁVODNÍ ŘEDITEL

„Spolupracuji se značkou Jaguar již téměř třicet let. Možnost znovu s nimi pracovat a účastnit se takto zajímavého podniku je pro mě něčím naprosto fantastickým.“

NICK ROGERS –
VÝKONNÝ ŘEDITEL – ODDĚLENÍ PRODUKTOVÉHO INŽENÝRSTVÍ

„Úspěch spočívá v inspiraci mladých lidí k překonání hranic a nalezení nových způsobů, jak přispět ke snížení emisí oxidu uhličitého.“

SLEDUJTE NÁS

Exkluzivní přístup k týmu, vozům a událostem získáte sledováním níže uvedených odkazů.

/
© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2018

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070

Informace, technické údaje, motory a barvy na této webové stránce vycházejí z technických údajů pro Evropu. Na jednotlivých trzích se mohou lišit a mohou být bez upozornění změněny. Některá vyobrazená vozidla obsahují výbavu na přání, která nemusí být dostupná na všech trzích. Další informace o dostupnosti a cenách získáte u autorizovaného prodejce.


Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Jaguar:
Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 4,7 – 11,9 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 124 – 272 g/km.
Uvedené údaje o spotřebě paliva a výši emisí CO2 vycházejí z testovacího jízdního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty cyklu měření NEDC. Další informace naleznete např. na http://wltpfacts.eu. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci „Specifikace“ vybraného modelu Jaguar.