ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

DODEJTE NAŠIM JEZDCŮM ENERGII SKRZE FANBOOST

Všechny týmy Formule E využívají totožný podvozek a akumulátorovou jednotku. Soutěžící tedy mají shodné podmínky. Během každého závodu je kladen důraz na dovednosti jezdce a kombinaci výkonu s optimálním chováním akumulátoru. Každý jezdec však může získat výhodu díky platformě FanBoost. Pět jezdců, kteří získají prostřednictvím platformy FanBoost nejvíce hlasů, bude odměněno významným navýšením výkonu, který budou moci využít po dobu 5 sekund během druhé poloviny závodu. Fanoušci mohou svého oblíbeného jezdce podpořit až čtyřikrát denně v průběhu 6 dnů před závodem a dokonce ještě během prvních 6 minut již probíhajícího závodu.

  • MITCH EVANS

    Mitch začal soutěžit v závodech motokár v 6 letech a v 16 letech zvítězil ve Velké ceně Nového Zélandu. Mladého závodníka, který v roce 2012 získal titul v šampionátu GP3, vedl bývalý pilot F1 Mark Webber. Mitch v roce 2013 přestoupil do kategorie GP2 a v pouhých 18 letech se ještě jako nováček stal nejmladším jezdcem v historii šampionátu GP2, který vybojoval stupně vítězů, když v Sepangu v Malajsii dojel na třetím místě. Další úspěch následoval v roce 2015, kdy Mitch obsadil 2. místo v závodě 24 hodin Le Mans.

    Mitch si svůj debut v šampionátu ABB FIA Formule E odbyl v roce 2016 s britským týmem Panasonic Jaguar Racing, který se vrátil k profesionálním závodům. Ve své druhé sezóně dosáhl Mitch, který je obecně považován za jednoho z nejrychlejších jezdců na okruhu, několika prvenství pro tým Panasonic Jaguar Racing, včetně účasti v jízdách s nejrychlejšími jezdci, umístění na stupních vítězů a zisku pole position.

    V roce 2019 byl v Římě za svou píli odměněn prvním vítězstvím ve Formuli E. Následovala další dvě umístění na stupních vítězů – v Bernu a New Yorku. Ta mu v pořadí jezdců zajistila místo v nejlepší pětici.

  • JAMES CALADO

    Před zahájením šesté sezóny šampionátu ABB Formule E federace FIA představuje tým Panasonic Jaguar Racing svého nového jezdce, kterým je James Calado.

    Třicetiletý Brit, který začal závodit v roce 1999 v soutěžích motokár, měl již příležitost se během své kariéry poměřit s největšími jmény motoristických závodů, například s vítězem šampionátu Formule E Jean-Ericem Vergnem či jezdcem F1 Valtterim Bottasem. V roce 2017 získal celkové vítězství v šampionátu WEC GTE Pro a v roce 2019, rovněž ve třídě GTE Pro, ovládl závod 24 hodin Le Mans.

    James Calado, který žije ve velšském Penarthu, má bohaté zkušenosti ze závodů monopostů, například v GP3, GP2, britské F3 či F1, kde se mu dařilo sbírat body, dosahovat stupňů vítězů a získávat vítězství, což by rád zopakoval také v závodech Formule E.

  • JAMES BARCLAY – TÝMOVÝ ŘEDITEL

    „Šestá sezóna Formule E bude dosud nejtěžší ze všech, ale to nás motivuje a náš hlad po dalším úspěchu je teď ještě mnohem větší.“

  • CRAIG WILSON – ZÁVODNÍ ŘEDITEL

    „Naučili jsme se, jak vyhrávat společně jako tým. Naším cílem pro 6. sezónu je nadále se zlepšovat a bojovat o stupně vítězů.“

  • NICK ROGERS – VÝKONNÝ ŘEDITEL – ODDĚLENÍ PRODUKTOVÉHO INŽENÝRSTVÍ

    „Úspěch spočívá v inspirování mladých lidí k překonání hranic a nalezení nových způsobů, jak přispět ke snížení emisí oxidu uhličitého.“