I-TYPE 4 – BUDOUCNOST ZÁVODĚNÍ

FAKTA

Během tréninku a kvalifikace je povoleno využívat maximální výkon. V našem dosud nejrychlejším a nejúčinnějším modelu I-TYPE jsme využili našich poznatků ze tří sezón závodů Formule E. Výkon v režimu Attack Mode vzrostl z 225 kWh na 235 kWh.

  • Maximální výkon (omezený):
    Lithium-iontový akumulátor s kapacitou 90 kWh

    Pohonná jednotka:
    Celkový maximální výkon 400 k a točivý moment 700 Nm

    Pneumatiky:
    22" pneumatiky Michelin Pilot Super Sport (univerzální)

  • 0–100 km/h:
    4,5 s

    Celková délka:
    4 855 mm (max.)

    Celková šířka:
    2 145 mm (max.)

  • Nejvyšší rychlost:
    195 km/h

    Elektronický systém:
    Lehký závodní systém kabelových svazků převzatý z vozu I-TYPE 3

    Brzdy:
    Originální systém AP Racing / systém Bosch Motorsport ABS s možností 11 různých nastavení

  • AKUMULÁTOR I-TYPE

    Lithium-iontový akumulátor 2. generace (380 kg, 52 kW) je umístěn v bezpečnostním skeletu z uhlíkového kompozitu. Využitelná energie akumulátoru odpovídá 5 000 plně nabitých mobilních telefonů. Systém pro uložení nabíjecí energie (Rechargeable Energy Storage System, RESS) se nabíjí před závodem a během závodu se pak akumulátor dobíjí regenerativním brzděním.

  • POHONNÁ JEDNOTKA I-TYPE

    Jednotka motoru a generátoru (MGU) Jaguar Racing je pro šestou sezónu zcela nová a vychází z poznatků týmu získaných během první sezóny s monopostem 2. generace. Během vývoje a testování se tým zaměřil na to, aby jednotka MGU byla lehčí a účinnější a ještě více zlepšila celkový výkon vozu I-TYPE.

  • MĚNIČ I-TYPE

    Měnič se SiC moduly byl pro vůz I-TYPE vyvinut na míru týmem Jaguar Racing. Měnič používá stejnosměrný proud (DC) uložený v sadě akumulátorů a mění ho na stejnosměrný proud (AC) pro napájení motoru, čímž nám poskytuje využitelný výkon.

  • ARCHITEKTURA I-TYPE

    Nový, extrémní vzhled není pouze na okrasu. The I-TYPE 4 byl speciálně navržen tak, aby zvyšoval přítlak pomocí velkého difuzoru a vynikající přilnavost i při jízdě v těsném závěsu za jiným vozem. Dalším výrazným prvkem je systém FIA Halo pro ochranu hlavy jezdce s inovativním pruhem LED diod. Když světla na ochranném prvku Halo svítí modře, monopost a jezdec jsou v režimu Attack Mode. Když jezdec aktivuje FanBoost, Halo se rozsvítí purpurově, takže fanoušci mohou snadno sledovat strategii svého oblíbeného týmu nebo jezdce.

RYZE ELEKTRICKÝ JAGUAR I-PACE

I-PACE je špičkový výkonný ryze elektrický vůz kategorie SUV.

  • ZÁVODNÍ DNA ZNAČKY JAGUAR

    Renomé značky Jaguar v oblasti výkonu, technologií a designu se utvářelo na světově nejnáročnějších okruzích a šampionátech.

  • INOVATIVNÍ PŘÍSTUP

    Ohromující design a strhující výkon. Zjistěte, jak jsme poznatky ze závodů Formule E využily u našich silničních elektromobilů.