ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

FAKTA

Během tréninku a kvalifikace je povoleno využívat maximální výkon. V našem dosud nejrychlejším a nejúčinnějším modelu I-TYPE jsme využili našich poznatků ze tří sezón závodů Formule E. Výkon v režimu Attack Mode vzrostl z 225 kWh na 235 kWh.

  • Maximální výkon (omezený):
    Lithium-iontový akumulátor s kapacitou 90 kWh

    Pohonná jednotka:
    Celkový maximální výkon 400 k a točivý moment 700 Nm

    Pneumatiky:
    22" pneumatiky Michelin Pilot Super Sport (univerzální)

  • 0–100 km/h:
    4,5 s

    Celková délka:
    4 855 mm (max.)

    Celková šířka:
    2 145 mm (max.)

  • Nejvyšší rychlost:
    195 km/h

    Elektronický systém:
    Lehký závodní systém kabelových svazků převzatý z vozu I-TYPE 3

    Brzdy:
    Originální systém AP Racing / systém Bosch Motorsport ABS s možností 11 různých nastavení

  • AKUMULÁTOR I-TYPE

    Lithium-iontový akumulátor 2. generace (380 kg, 52 kW) je umístěn v bezpečnostním skeletu z uhlíkového kompozitu. Využitelná energie akumulátoru odpovídá 5 000 plně nabitých mobilních telefonů. Systém pro uložení nabíjecí energie (Rechargeable Energy Storage System, RESS) se nabíjí před závodem a během závodu se pak akumulátor dobíjí regenerativním brzděním.

  • POHONNÁ JEDNOTKA I-TYPE

    Jednotka motoru a generátoru (MGU) Jaguar Racing je pro šestou sezónu zcela nová a vychází z poznatků týmu získaných během první sezóny s monopostem 2. generace. Během vývoje a testování se tým zaměřil na to, aby jednotka MGU byla lehčí a účinnější a ještě více zlepšila celkový výkon vozu I-TYPE.

  • MĚNIČ I-TYPE

    Měnič se SiC moduly byl pro vůz I-TYPE vyvinut na míru týmem Jaguar Racing. Měnič používá stejnosměrný proud (DC) uložený v sadě akumulátorů a mění ho na stejnosměrný proud (AC) pro napájení motoru, čímž nám poskytuje využitelný výkon.

  • ARCHITEKTURA I-TYPE

    Nový, extrémní vzhled není pouze na okrasu. The I-TYPE 4 byl speciálně navržen tak, aby zvyšoval přítlak pomocí velkého difuzoru a vynikající přilnavost i při jízdě v těsném závěsu za jiným vozem. Dalším výrazným prvkem je systém FIA Halo pro ochranu hlavy jezdce s inovativním pruhem LED diod. Když světla na ochranném prvku Halo svítí modře, monopost a jezdec jsou v režimu Attack Mode. Když jezdec aktivuje FanBoost, Halo se rozsvítí purpurově, takže fanoušci mohou snadno sledovat strategii svého oblíbeného týmu nebo jezdce.

  • ZÁVODNÍ DNA ZNAČKY JAGUAR

    Renomé značky Jaguar v oblasti výkonu, technologií a designu se utvářelo na světově nejnáročnějších okruzích a šampionátech.

  • INOVATIVNÍ PŘÍSTUP

    Ohromující design a strhující výkon. Zjistěte, jak jsme poznatky ze závodů Formule E využily u našich silničních elektromobilů.