FAKTA

  • Maximální výkon (omezený):
    Lithium-iontový akumulátor s kapacitou 90 kWh

    Pohonná jednotka:
    Celkový maximální výkon 400 k a točivý moment 700 Nm

    Pneumatiky:
    22" pneumatiky Michelin Pilot Super Sport (univerzální)

  • 0–100 km/h:
    4,5 s

    Celková délka:
    4 855 mm (max.)

    Celková šířka:
    2 145 mm (max.)

  • Nejvyšší rychlost:
    195 km/h

    Elektronický systém:
    Lehký závodní systém kabelových svazků převzatý z vozu I-TYPE 4

    Brzdy:
    Originální systém AP Racing / systém Bosch Motorsport ABS s možností 11 různých nastavení

  • AKUMULÁTOR

    Model I‑PACE eTROPHY pohání stejný lithium-iontový akumulátor s kapacitou 90 kWh jako sériově vyráběné vozy l-PACE . Jeho konstrukce a moderní systém řízení teploty se podílejí na dlouhé životnosti a umožňují dlouhodobé zatížení maximálním výkonem.

  • JDEME S DOBOU

    Po zdárném uvedení režimu Attack Mode v páté sezóně šampionátu ABB FIA Formule E se tato závodní inovace představí také ve 2. sezóně seriálu eTROPHY. Po úspěšných testech v New Yorku budou jezdci moci několikrát během závodu využít krátkodobé zvýšení výkonu pomocí režimu Attack Mode, což by mělo vést k více příležitostem předjet ostatní soupeře.

  • POHONNÁ JEDNOTKA

    Pohonná jednotka sériově vyráběných vozů I-PACE byla předlohou pro speciály I-PACE eTROPHY. S výkonem 400 k a okamžitě dostupným točivým momentem 696 Nm dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy.

SV

Ryze elektrické závodní vozy I-PACE zkonstruované týmem Jaguar Land Rover SV vás uchvátí.

/

BUDOUCNOST PATŘÍ ELEKTŘINĚ

Od návrhu přes prototyp po sériovou výrobu – ryze elektrický I-PACE je elektromobil (BEV) ztělesňující charakter značky Jaguar. Tento nejchytřejší pětimístný vůz na světě je působivý na pohled a naprosto úchvatný při jízdě.

/