ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

  1. ZPRÁVY ZE ZÁVODŮ
    NEW YORK CITY 15.07.2017 & 16.07.2017

    Tým Panasonic Jaguar Racing se po premiéře Formule E v New Yorku soustředí na následující závod v Montrealu

    • Dva závodní dny ryze elektrických vozů v ulicích Brooklynu znamenaly pro tým Panasonic Jaguar Racing účast na historicky prvním závodu Formule E na území města New York a zároveň navýšení celkového počtu bodů, který se nyní zastavil na čísle 21.

      V sobotní kvalifikaci se Adam umístil na 13. a Mitch na 14. pozici. Zatímco Adam dokončil bouřlivý závod na 10. pozici a na týmové konto připsal 3 body, Mitch se nevyhnul kolizi, kvůli níž skončil bez bodů.

      V neděli byly podmínky náročnější, jelikož se celková délka závodu prodloužila o šest kol.

      Podívejte se na všechny nejdůležitější okamžiky z posledního závodu Formule E pořádaného ve městě New York.

      Mitch se kvalifikoval na 12. pozici, technická závada v sedmém kole ho však donutila ze závodu odstoupit. Adam vstoupil do závodu na 18. místě, postupně se ale tento ostřílený závodník ze Severního Irska probojoval o 7 příček dopředu a závod dokončil na 11. pozici, čímž mu těsně utekl další bodový zisk v řadě.

      James Barclay, týmový ředitel, Panasonic Jaguar Racing: „Jsme hrdí, že návrat stáje Jaguar k závodění v Severní Americe mohl proběhnout právě v New Yorku. Naše očekávání pro tuto akci byla vyšší, více bodů se nám ale bohužel získat nepodařilo. O víkendu jsme museli čelit novým výzvám, avšak získané zkušenosti pro nás do budoucna budou velkým přínosem.“

      Adam Carroll, č. 47: „Dnes to byl dlouhý, ale napínavý závod. V kvalifikaci se mi nedařilo, takže jsem startoval ze zadních pozic, ale povedlo se nám splnit náš náročný plán úspory energie, a tak jsme mohli bojovat po celou dobu závodu a málem jsme získali další bod.“

      Mitch Evans, č. 20: „Kvalifikace se nám dneska vcelku povedla. Po oba dny se mi dařilo držet v každém kole stejné tempo. Být o pár desetin rychlejší, dotáhl bych se na nejrychlejší skupinu. Pro vůz Jaguar I-TYPE byla tato trať jako stvořená, naneštěstí se nám z toho ale nepodařilo vytěžit.“

      Tým Panasonic Jaguar Racing se nyní vydá do kanadského Montrealu, kde se odehrají poslední dva závody sezóny, kterými tato britská stáj uzavře své premiérové působení v šampionátu ryze elektrických vozů Formule E federace FIA.

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2018

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070

Informace, technické údaje, motory a barvy na této webové stránce vycházejí z technických údajů pro Evropu. Na jednotlivých trzích se mohou lišit a mohou být bez upozornění změněny. Některá vyobrazená vozidla obsahují výbavu na přání, která nemusí být dostupná na všech trzích. Další informace o dostupnosti a cenách získáte u autorizovaného prodejce.


Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Jaguar:
Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 4,7 – 11,9 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 124 – 272 g/km.
Uvedené údaje o spotřebě paliva a výši emisí CO2 vycházejí z testovacího jízdního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty cyklu měření NEDC. Další informace naleznete např. na http://wltpfacts.eu. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci „Specifikace“ vybraného modelu Jaguar.