ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

  1. ZPRÁVY ZE ZÁVODŮ
    BERLÍN 10.06.2017 & 11.06.2017

    Tým Panasonic Jaguar Racing odjíždí z prvního víkendového dvojzávodu v Berlíně se svou první cenou a rovněž se smíšenými pocity.

    • Cena ePrix Berlína na historickém letišti Tempelhof představovala pro všechny týmy náročnou zkoušku, neboť se jednalo o nejdelší závod 2. poloviny sezóny, do které šampionát Formule E tímto kláním vstoupil.

      Adam Carroll předvedl v ceně ePrix úchvatný start a z 18. pozice se posunul o tři místa vpřed. Adam důsledně dodržoval strategii úspory energie, aby si po zajetí do boxu udržel své postavení a dokončil tak první část berlínského dvojzávodu na 15. místě.

      Mitch Evans odstartoval z 16. pozice a okamžitě se posunul o jedno místo vpřed, jeho vůz byl však během prvního kola poškozen, poté co se dostal mezi mantinel a konkurenčního závodníka. Po zajetí vozu do boxu z důvodu nutnosti provedení opravy tým změnil strategii a Mitch se na trať vrátil ve svém druhém voze Jaguar I-TYPE, aby se pokusil o nejrychlejší čas na kolo a zajistil tak týmu Jaguar v šampionátu Formule E federace FIA první cenu VISA za nejrychleji zajeté kolo. K nejrychleji zajetému času z 16. kola Mitch řekl: „Získat cenu VISA za nejrychleji zajeté kolo a další bod je po náročném dni za volantem povzbuzující.“

      Druhý závodní den v hlavním městě Německa přinesl smíšené pocity. Tým Panasonic Jaguar Racing se oproti předchozímu dni výrazně zlepšil v kvalifikačních jízdách. Mitch Evans startoval z 9. pozice, tedy o 7 míst výše a pouhou půl sekundu od pole position.

      Podívejte se na všechny nejdůležitější okamžiky z posledního podniku Formule E pořádaného na berlínském letišti Tempelhof.

      V první polovině závodu Mitch vytrvale bojoval o pátý bodový zisk v řadě. Chyba při výměně vozů ve 23. kole však znamenala, že se vrátil na trať na 17. místě za stájovým kolegou Adamem Carrollem.

      Po náročné kvalifikační jízdě se Adam během prvního kola závodu posunul o pět pozic vpřed. Se svým vozem Jaguar I‑TYPE dojel na konečném 16. místě.

      „Je to náš první rok a neustále se učíme. Jsme hrdí na každý drobný posun, kterého mezi jednotlivými závody dosáhneme.“ uvedl Adam Carroll. „Navzdory náročné úspoře energie potřebné k dokončení dlouhého závodu tým získal mnoho cenných dat, která mu před následujícím kláním pomohou odhalit skryté rezervy.“

      Tým Panasonic Jaguar Racing nyní míří na západ za cenou ePrix New Yorku. Dvojzávod se uskuteční 15. a 16. července a pro město bude prvním závodem vozů s elektrickým pohonem.

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2019

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070

Informace, technické údaje, motory a barvy na této webové stránce vycházejí z technických údajů pro Evropu. Na jednotlivých trzích se mohou lišit a mohou být bez upozornění změněny. Některá vyobrazená vozidla obsahují výbavu na přání a příslušenství montované prodejcem, které nemusí být dostupné na všech trzích. Další informace o dostupnosti a cenách získáte u autorizovaného prodejce.


Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Jaguar:
Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 4,8 – 11,9 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 126 – 272 g/km.
Uvedené údaje o spotřebě paliva a výši emisí CO2 vycházejí z testovacího jízdního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty cyklu měření NEDC. Další informace naleznete např. na http://wltpfacts.eu. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci „Specifikace“ vybraného modelu Jaguar.