ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

  1. ZPRÁVY ZE ZÁVODŮ
    V MONTREALU 29. – 30. 7. 2017

    Rekordní čas z kvalifikace a další body
    pro tým Jaguar Panasonic Racing
    v posledním závodu sezóny v Montrealu.

    • Tým Panasonic Jaguar Racing získal za své vytrvalé úsilí během víkendového dvojzávodu další cenné body. Základ pro dobrý výsledek byl položen během sobotní kvalifikace, kdy se jezdci umístili na 6. a 7. místě, což je nejlepší výsledek sezóny.

      Během napínavého závodu došlo v 16. kole k nehodě a následně k signalizaci žlutou vlajkou, takže se jednotlivé týmy mohly rozhodnout, zda zajedou do boxů za účelem dřívější výměny vozů. Britský tým zvolil smíšenou strategii a okamžitě zavolal Mitche Evanse do boxů, zatímco Adam Carroll zůstal na okruhu další jedno kolo. Novozélandský jezdec se do závodu vrátil na 5. místě, Adam kvůli nešťastným okolnostem bohužel až na 15. pozici.

      Po urputné druhé půli závodu dojel Mitch na konečném 7. místě se ziskem 6 bodů a Adam skončil šestnáctý, čímž týmu zajistil cenná data.

      Podívejte se na všechny nejdůležitější okamžiky z posledních dvou závodů Formule E pořádaných v Montrealu.

      V neděli při posledním závodu sezóny jeli naši jezdci nekompromisně, ale chytře, a oba se posunuli o pět příček vpřed, přičemž jim jen těsně unikl další bodový zisk. Mitch se probojoval ze 17. místa na 12. pozici a Adam svůj I-TYPE posunul na 14. místo, poté co startoval z 19. pozice.

      James Barclay, týmový ředitel, Panasonic Jaguar Racing: „Být součástí této průkopnické série závodů bylo nesmírně podnětné. V naší první sezóně jsme se naučili spoustu nových věcí a výzvu v podobě závodů ryze elektrických vozů na městských okruzích si tým Jaguar skutečně užíval.“

      Adam Carroll, č. 47: „Jde o šampionát s jednou z nejsilnějších konkurencí na světě, ale současně se jedná o ideální místo, kde tým závoděním získává nové poznatky pro další inovace. Pokud si chce jezdec nebo výrobce ověřit svoje schopnosti, šampionát Formule E je tou nejlepší volbou.“

      Mitch Evans, č. 20: „Je skvělé být součástí tohoto týmu a jsem pyšný, že jsem mohl pomoci vrátit tak slavné jméno zpět do závodního světa. Hodně jsme se toho naučili a jenom být u toho všeho je naprosto úžasné.“

      Tým už nyní svou pozornost soustředí na čtvrtou sezónu, která bude zahájena v prosinci v Hongkongu. Vývoj vozu Jaguar I-TYPE 2 běží na plné obrátky a nový závodní stroj bude představen během následujících měsíců.

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2018

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070

Informace, technické údaje, motory a barvy na této webové stránce vycházejí z technických údajů pro Evropu. Na jednotlivých trzích se mohou lišit a mohou být bez upozornění změněny. Některá vyobrazená vozidla obsahují výbavu na přání, která nemusí být dostupná na všech trzích. Další informace o dostupnosti a cenách získáte u autorizovaného prodejce.


Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Jaguar:
Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 4,7 – 11,9 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 124 – 272 g/km.
Uvedené údaje o spotřebě paliva a výši emisí CO2 vycházejí z testovacího jízdního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty cyklu měření NEDC. Další informace naleznete např. na http://wltpfacts.eu. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci „Specifikace“ vybraného modelu Jaguar.