ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

  1. ZPRÁVY ZE ZÁVODŮ
    PAŘÍŽ 20.05.2017

    Cena Eprix Paříže: třetí bodový zisk v řadě pro tým Panasonic Jaguar Racing

    • Tým Panasonic Jaguar Racing získal potřetí v řadě cenné body díky umístění Mitche Evanse na 9. a Adama Carrolla na 15. místě. Tým díky tomu v polovině sezóny poskočil v celkovém pořadí na osmé místo.

      Během ceny ePrix Paříže kolem historického komplexu Invalidovny došlo k několika nehodám, které donutily tým změnit závodní strategii. Po kolizi konkurenčních vozů v 16. kole došlo k signalizaci žlutou vlajkou, čehož dvojice využila k časné zastávce v boxech, protože ostatní jeli pomalu.

      Díky této strategii se Adam Carroll po návratu na trať posunul na 15. pozici, ale obdržel časový postih, jelikož mu zastávka trvala o necelou sekundu méně, než byl minimální povolený čas.

      Podívejte se na všechny nejdůležitější okamžiky z posledního závodu Formule E pořádaného v Paříž.

      Mitch Evans, který se ve své kvalifikační skupině umístil druhý, byl při vjetí do boxu na osmé pozici, ale kvůli drobné závadě na druhém voze se vrátil do závodu později. Podařilo se mu však vybojovat zpět 9. místo a ve své první sezóně tak zaznamenal třetí bodový zisk v řadě.

      James Barclay, týmový ředitel, Panasonic Jaguar Racing: „Tento okruh je velice zrádný, ale oběma vozům se podařilo dojet a vzhledem k průběhu závodu to byl zasloužený výsledek. Tým i vozy Jaguar I‑TYPE se zlepšují a v závodech prokazují svou konkurenceschopnost.

      Mitch Evans, č. 20: „Dnešní závod byl náročný pro všechny jezdce, ale postupně jsem s okruhem sžil a těší mě kvalitní výsledek v kvalifikační skupině. Rozhodnutí týmu svolat nás do boxu při signalizaci žlutou vlajkou bylo správné, ale kvůli drobné závadě jsem ztratil nějaký čas při výjezdu.

      Adam Carroll, č. 47: „Je vynikající, že tým opět získal body. Mitch i já jsme se vyhnuli potížím a týmu se podařilo využít žluté vlajky. Postih byl pro mě smolný, ale chápu ho a těším se na příští závod.“

      Tým Panasonic Jaguar Racing nyní vyráží do Německa na poslední závod evropské části a první ze tří dvojzávodů.

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2018

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070

Informace, technické údaje, motory a barvy na této webové stránce vycházejí z technických údajů pro Evropu. Na jednotlivých trzích se mohou lišit a mohou být bez upozornění změněny. Některá vyobrazená vozidla obsahují výbavu na přání, která nemusí být dostupná na všech trzích. Další informace o dostupnosti a cenách získáte u autorizovaného prodejce.


Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Jaguar:
Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 4,7 – 11,9 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 124 – 272 g/km.
Uvedené údaje o spotřebě paliva a výši emisí CO2 vycházejí z testovacího jízdního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty cyklu měření NEDC. Další informace naleznete např. na http://wltpfacts.eu. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci „Specifikace“ vybraného modelu Jaguar.