ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

  1. ZPRÁVY ZE ZÁVODŮ
    MONAKO 13.05.2017

    Další bodový zisk pro tým Panasonic Jaguar racing při debutu v Monaku

    • Tým Panasonic Jaguar Racing zaznamenal druhý bodový zisk v řadě v ceně ePrix Monaka šampionátu Formule E federace FIA poté, co Mitch Evans dokončil závod na 10. a Adam Carroll na 14. pozici.

      Mitch odstartoval ze 14. a Adam ze 17. místa a od začátku měli pro náročný městský okruh připravenu agresivní závodní strategii.

      V polovině závodu využil tým kolize jednoho z konkurenčních jezdců a rozhodl se pro úpravu taktiky. Tým okamžitě reagoval na vzniklou situaci a oba jezdce svolal k předčasné povinné zastávce v boxech.

      Podívejte se na všechny nejdůležitější okamžiky z posledního závodu Formule E pořádaného v Monako.

      Safety car však vyjel na trať v okamžiku, kdy tým vyjížděl z boxů – se ztrátou jednoho kola se tak Mitch navíc musel zařadit za safety car. Nakonec dostal signál k předjetí, ale k dostižení ostatních jezdců spotřeboval cennou energii.

      James Barclay, týmový ředitel, Panasonic Jaguar Racing: „Získání bodu při naší evropské premiéře v ceně ePrix Monaka je mimořádný výsledek. Měli jsme připravenou agresivní strategii, safety car byl však povolán dříve, než jsme čekali a náš riskantní tah se příliš nevyplatil. Pro nový tým je ovšem důležité takové věci zkoušet, jakmile k nim dostanete příležitost.“

      Mitch Evans, č. 20: „V závodě jsme se posunuli o několik pozic vpřed a podruhé v řadě získali cenné body. Neustále se zlepšujeme. Je skvělé jezdit v týmu, který se nebojí využít aktuální situaci na trati. To je známka opravdového závodního ducha.“

      Adam Carroll, č. 47: „Závodit na technicky náročném okruhu, jako je tento, a současně optimálně využívat energii je neskutečně těžké. Štěstěna nám nebyla nakloněna, ale soustředili jsme se na závod a jeho úspěšné dokončení, aby I‑TYPE neutrpěl žádnou újmu. Zisk bodů podruhé za sebou znamená pro celý tým velmi mnoho.“

      Tým nyní zamíří do Paříže na první víkendový dvojzávod v historii tohoto sportu.

      James Barclay: „Mitch a Adam pracovali pilně s konstruktéry v simulátoru, ale nic vás nepřipraví tak, jako skutečný závod. Bude to další úchvatný víkend a jsem si jistý, že získáme spoustu cenných zkušeností.“

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2018

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070

Informace, technické údaje, motory a barvy na této webové stránce vycházejí z technických údajů pro Evropu. Na jednotlivých trzích se mohou lišit a mohou být bez upozornění změněny. Některá vyobrazená vozidla obsahují výbavu na přání, která nemusí být dostupná na všech trzích. Další informace o dostupnosti a cenách získáte u autorizovaného prodejce.


Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Jaguar:
Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 4,7 – 11,9 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 124 – 272 g/km.
Uvedené údaje o spotřebě paliva a výši emisí CO2 vycházejí z testovacího jízdního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty cyklu měření NEDC. Další informace naleznete např. na http://wltpfacts.eu. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci „Specifikace“ vybraného modelu Jaguar.