ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

  1. ZPRÁVY ZE ZÁVODŮ
    MEXICO CITY 01.04.2017

    Tým Panasonic Jaguar Racing získal své první body v šampionátu opravdu stylově, když Mitch Evans a Adam Carroll dojeli po úchvatném boji na 4. a 8. pozici. Pro britský tým to byl teprve čtvrtý závod v šampionátu Formule E federace FIA.

    • Jezdci týmu Jaguar získali impozantních 16 bodů a v pořadí týmů poskočili na 9. místo.

      Vozy Jaguar I-TYPE odstartovaly bok po boku z 10. a 11. pozice a rychle se dokázaly sžít s náročným okruhem. Oba jezdci zachovali v závodu plném chaosu chladnou hlavu a po celou dobu se pohybovali v první desítce.

      Mitch s Adamem dokonale dodrželi závodní strategii, zastávky v boxech i spotřebu energie. Evans ustál tvrdý kontakt s neovladatelně rotujícím vozem soupeře a zaznamenal dvojciferný bodový zisk.

      Podívejte se na všechny nejdůležitější okamžiky z posledního závodu Formule E pořádaného v Mexico City na okruhu Autodromo Hermanos Rodriguez.

      James Barclay, týmový ředitel: „Skvělý výsledek. Adam s Mitchem jeli úžasně a dokázali zabrat, když to bylo třeba. Dosáhnout takového umístění po pouhých čtyřech závodech je dobrá předzvěst toho, co můžeme očekávat, ale jsme realisté a víme, na čem je nutné zapracovat. Pro nový tým je to vzpruha a také odměna za dlouhé hodiny usilovné práce.“

      Mitch Evans, č. 20: “Dnešní závod byl hned od prvního kola naprosto šílený. Po prvním výjezdu safety car jsme se dostali do rytmu a mně se podařilo optimálně využívat energii a odjet závod v dobrém tempu. Adam a já jsme každý měli trochu jinou strategii, což mi umožnilo ho předjet. Konec závodu byl dramatický. Srazily se oba vozy týmu Mahindra a vůz Nico Prosta. Nechápu, že můj I‑TYPE neutrpěl žádnou škodu. Měl jsem ohromné štěstí. A dvojciferný bodový zisk je pro tým úžasný úspěch.“

      Adam Carroll, č. 47: „Na teprve čtvrtý závod je to skutečně dobrý výsledek. Věřím, že tento úspěch je pouhým začátkem. Zůstáváme však nohama na zemi a stále se máme co učit. V tomto šampionátu je tvrdá konkurence, takže zvláště pro nováčka je zisk bodů úžasným výsledkem.“

      Pátý závod šampionátu Formule E federace FIA se jede 13. května v Monaku.

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2019

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070

Informace, technické údaje, motory a barvy na této webové stránce vycházejí z technických údajů pro Evropu. Na jednotlivých trzích se mohou lišit a mohou být bez upozornění změněny. Některá vyobrazená vozidla obsahují výbavu na přání a příslušenství montované prodejcem, které nemusí být dostupné na všech trzích. Další informace o dostupnosti a cenách získáte u autorizovaného prodejce.


Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Jaguar:
Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 4,8 – 11,9 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 126 – 272 g/km.
Uvedené údaje o spotřebě paliva a výši emisí CO2 vycházejí z testovacího jízdního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty cyklu měření NEDC. Další informace naleznete např. na http://wltpfacts.eu. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci „Specifikace“ vybraného modelu Jaguar.