ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

  1. ZPRÁVY ZE ZÁVODŮ
    BUENOS AIRES 18.02.17

    Svůj debut v Jižní Americe prožil tým Panasonic Jaguar Racing v rámci šampionátu Formule E federace FIA v Argentině. Nejnovější tým tohoto seriálu si ze závodů odnesl další důležité zkušenosti.

    • Mitch Evans zajel v kvalifikaci úchvatné kolo a na startovním roštu zaujal sedmou pozici, pouze dvě místa za nejsilnější skupinou. Pro britský tým šlo o první umístění v nejlepší desítce – a to po pouhých třech odjetých závodech.

      Od startu do cíle bojoval Mitch nepřetržitě s Nicem Prostem a Felixem Rosenqvistem. Pro Adama se bohužel závod zkomplikoval již na samém začátku, kdy se jeho vůz odmítl rozjet a na celé závodní pole pak ztrácel jedno kolo.

      Podívejte se na všechny nejdůležitější okamžiky z posledního závodu Formule E pořádaného v Buenos Aires na okruhu Circuito de Puerto Madero.

      Mitch skončil na 13. místě a týmu tak těsně unikly první body. Adam udělal maximum a vybojoval konečnou 17. pozici. Setrváním na trati rovněž týmu umožnil získat cenná data, která bude možné analyzovat před dalším závodem.

      James Barclay, Panasonic Jaguar Racing, týmový ředitel: „V této sezóně šlo o náš nejlepší čas z kvalifikace. Vše fungovalo a Mitch si vpředu vedl opravdu skvěle.“

      Mitch Evans, č. 20, 13. místo: „První polovina závodu byla dobrá, na začátku jsem byl však trochu nekoncentrovaný a ztratil dvě pozice, pak ale vše vyřešila žlutá vlajka a několik míst jsem vybojoval zpět. Následně jsem už jezdil na čele s ostatními.“

      Adam Carroll, č. 47, 17. místo: „Dnešní závod byl těžký. Začátek dne byl slibný. Mírně jsme ztratili jen při druhém tréninku, protože jsme nechtěli riskovat poškození vozu před kvalifikací. Věřil jsem, že to bude dobrý závod a že se prosadím, ale měl jsem problémy na startu, kdy se mi nepodařilo s vozem rozjet. Nevíme jistě, proč se tak stalo a technici momentálně problém řeší. Naštěstí se vůz nakonec rozjel a já mohl závod dokončit. Získali jsme mnoho užitečných dat, tentokrát však bez dobrého umístění.“

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2018

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070

Informace, technické údaje, motory a barvy na této webové stránce vycházejí z technických údajů pro Evropu. Na jednotlivých trzích se mohou lišit a mohou být bez upozornění změněny. Některá vyobrazená vozidla obsahují výbavu na přání, která nemusí být dostupná na všech trzích. Další informace o dostupnosti a cenách získáte u autorizovaného prodejce.


Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Jaguar:
Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 4,7 – 11,9 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 124 – 272 g/km.
Uvedené údaje o spotřebě paliva a výši emisí CO2 vycházejí z testovacího jízdního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty cyklu měření NEDC. Další informace naleznete např. na http://wltpfacts.eu. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci „Specifikace“ vybraného modelu Jaguar.