ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE

Společnost Jaguar Land Rover Limited ukládá v souborech cookies ve vašem počítači informace sloužící ke zvyšování kvality našich webových stránek. Jeden z cookies má pro funkčnost našich stránek zásadní význam a byl právě ve vašem počítači instalován. Je na vašem rozhodnutí, zda cookies přijmete, nebo odmítnete. Pokud se rozhodnete všechny soubory cookies zablokovat, část stránek pravděpodobně ztratí ve vašem prohlížeči funkčnost. Více o souborech cookies, jejich využívání a možnostech mazání ve vašem počítači naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

  1. DETAILY V INTERIÉRU

    Koncept I-PACE poskytl našim designerům od samého počátku úžasné možnosti, které může nabídnout pouze tato ryze elektrická platforma.

    • „Toto není jen koncept. Je to předobraz prvního ryze elektrického výkonného SUV Jaguar, které vyjede na silnice v roce 2018. Bude to první ryzí elektromobil značky Jaguar, který otevírá novou kapitolu této legendární značky.“
      Ian Callum, designový ředitel značky Jaguar

      Koncept I‑PACE poskytl našim designerům od samého počátku úžasné možnosti, které může nabídnout pouze tato ryze elektrická platforma. Díky velké sadě akumulátorů umístěné mezi koly a elektromotorům na obou nápravách jsme dostali příležitost změnit výrazně proporce tradičního SUV.

      Koncept I-PACE | Design

      V prvé řadě není třeba řešit prostor pro motor v přední části vozu, takže kapota nemusí být tak dlouhá jako u vozů se spalovacím motorem. Díky tomu lze kabinu posunout směrem vpřed, čímž dosáhneme dynamického vzhledu a většího prostoru v interiéru, například o 70 mm více místa pro nohy cestujících na zadních sedadlech.

      To následně umožňuje použít větší čelní sklo, které společně s panoramatickým skleněným střešním oknem vytváří pocit většího prostoru v interiéru.

      „Na designu s kabinou posunutou směrem vpřed jsme se shodli již v počáteční fázi, což bylo klíčové pro návrh tvaru přední části střechy a rovněž pro vytvoření dojmu prostornosti uvnitř vozu.“
      Dr. Wolfgang Ziebart, technický ředitel designu společnosti Jaguar Land Rover

      Krátké převisy vpředu, vzadu a prodloužení prostoru mezi předními a zadními koly – za účelem získání místa pro objemné akumulátory, které jsou životně důležité pro delší dojezdovou vzdálenost (až 500 km) – dodávají vozu při jízdě na silnici odhodlaný výraz.

    • Navzdory robustnímu designu, který je však vizuálně nesmírně atraktivní, je koncept I‑PACE ve své třídě dokonale aerodynamickým vozem. Mezi prvky, které pomáhají dosáhnout součinitele aerodynamického odporu vzduchu 0,29, patří ladné křivky karoserie, které při vyšších rychlostech přispívají k aerodynamice, zapuštěné kliky dveří, které se vysunou pouze tehdy, kdy je to třeba, a vzduchové sání, které se uzavře, když není nutné dodatečné chlazení. Lepší proudění vzduchu karoserií vozidla zajišťuje aerodynamicky optimalizovaný vzduchový kanál vedoucí od masky chladiče ke spodní části čelního skla. Jeho obdobu nalezneme rovněž u konceptu vozu Jaguar C-X75.

      Co je pravděpodobně méně známo o aerodynamické účinnosti, je skutečnost, že tvar zádě je přinejmenším stejně důležitá jako tvar přední části vozu. Štíhlý spoiler v zadní části omezuje vztlak, elegantní tvar zadního skla dále přispívá k celkové aerodynamice vozu (přičemž se pod ním nachází štědrých 530 litrů zavazadlového prostoru) a zadní ventilační otvory v místě koncovek výfukové soustavy tradičního vozu upravují tvar vířícího vzduchu a odvádí ho od podběhů zadních kol směrem za vozidlo.

      To jsou pouze některé ze špičkových estetických prvků konceptu I‑PACE, které mají zásluhu na úchvatné aerodynamické účinnosti vozu. Tato účinnost napomáhá úspoře energie akumulátorů a na maximum prodlužuje dojezd vozu.

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2018

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070

Informace, technické údaje, motory a barvy na této webové stránce vycházejí z technických údajů pro Evropu. Na jednotlivých trzích se mohou lišit a mohou být bez upozornění změněny. Některá vyobrazená vozidla obsahují výbavu na přání, která nemusí být dostupná na všech trzích. Další informace o dostupnosti a cenách získáte u autorizovaného prodejce.


Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Jaguar:
Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 4,7 – 11,9 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 124 – 272 g/km.
Uvedené údaje o spotřebě paliva a výši emisí CO2 vycházejí z testovacího jízdního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty cyklu měření NEDC. Další informace naleznete např. na http://wltpfacts.eu. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Jaguar. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci „Specifikace“ vybraného modelu Jaguar.